Hoe Wi-fi krijgen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alexander1000

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2010
Hallo,
Wij gaan een weekje vakantie en ik zou daar graag internet willen hebben.
Maar natuurlijk kan ik daar geen router aansluiten enzo maar hoe krijg ik daar nou toch internet.

1. Dacht ik om te zoeken naar wi-fi connections en deze te hacken. (Maar zoek maar eens het progje om dit te kunnen doen en Youtube is bijna allemaal nep.)

2. Dacht ik over de gsm te laten gaan. (Want als je gratis internet hebt op de GSM is dit wel handig)

3. Iemand anders suggesties?

Met vriendelijke groeten

- kijk of je hotel wifi heeft (dit staat meestal op de site van het hotel)
- kijk of er dicht in de buurt van het hotel een hotspot is
- koop een usb-dongle (samen met abonnement)
- je kan je telefoon gebruiken voor internet maar alleen met bepaalde telefoons met speciale software.

@Alexander,

Jij zit te vissen hier naar hulp bij hacken of zelfs iemand die je een programma aanreikt.
Dat is niet de bedoeling hier, want daar is Helpmij niet voor.

In aansluiting op wat Tée schreef: Het gebruik van je GSM als Internetmodem is (bijna) altijd verboden volgens de voorwaarden van de NL GSM-providers.

Tijs.

Inderdaad bij het helpen naar het "hacken" van een eventuele wifi ap daar mogen we je zeker niet bij helpen. Dit forum is bedoeld voor hulp en niet voor dergelijke zaken.
Je gaat naar een hotel? Daar hebben ze meestal wel internet alleen vaak tegen betaling, nu weet ik uit ervaring dat dat vaak niet zo duur is. En anders gewoon je laptop aanzetten en misschien heb je geluk dat er een AP open staat zonder beveiliging. Dit laatste had ik in Tjechie en was erg makkelijk.

grtjs jjw

Duidelijk genoeg lijkt me, dus een slot.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan