Hoe wijzig ik mijn naam voor outlook2016?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkha

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2001
Berichten
98
Hallo,

De titel dekt misschien niet de lading maar mijn probleempje is het volgende, ik gebruik sinds kort outlook 2016 wanneer ik een mail verzend krijgt de ontvanger mijn bericht als verzonden door ziggomail te zien. ik wil dit veranderen door mijn eigen naam. hoe kan ik dit eenvoudig wijzigen? ik hoop dat mijn vraag een beetje helder is.

gr. Dirk
 
Om even helder te kunnen krijgen wat jij precies bedoelt, stuur svp eens een -leeg- mailtje naar gast0225-helpmij@live.nl

Vooralsnog schat ik in dat het 'probleem' zit in het account dat je voor verzending gebruikt. Hoeveel accounts heb je in Outlook opgenomen en als je een mail verstuurt, welk account wordt dan gebruikt? Dit staat achter het woordje "Van" als je een nieuwe mail aan het maken bent. Je ziet in dat vakje "Van" ook een klein pijltje staan (puntje naar beneden). Als je dit openklikt, dan zie je je (eventuele?) andere accounts. Klik er één aan en je mail wordt vanaf dat account verzonden. Wil je standaard vanaf dat account, of misschien wel een heel ander account, je mail versturen, dan zal je in de accountinstellingen dat andere account als standaardaccount in moeten stellen.

Maar het e.e.a. is een aanname. Totdat jij dat mailtje hebt verstuurd weet ik niet echt zeker of het 'probleem' in het bovenstaande zit. Daarnaast neem ik aan dat jij internet, TV en telefoon middels Ziggo hebt?


Je mail zojuist gezien.
Ik denk idd. dat je het Ziggo account als standaard account hebt staan.
Derhalve een paar vragen :

- heb je naast je Ziggo mailaccount ook nog één of meerdere Microsoft mailaccounts? (denk aan wat ik hierboven schreef over dat kleine pijltje naast het woord "Van" als je een nieuw bericht start)
- Indien ja, weet je hoe je je standaard (verzend) account moet veranderen?
 
ja ik weet hoe ik dat aan moet passen (pijltje) maar ik heb als standaard adres mijn eigen emailadres staan en toch komt er bij de ontvanger ziggo mail te staan. blijft vreemd.
 
Wat versta jij onder je 'eigen' mailadres, is dat een Microsoftaccount?
 
klopt dit is een microsoft account, het gebeurt niet wanneer ik vanaf een ander mailadres (gmail adres in outlook) verzend.
 
Helaas nee, ik ontvang het als een Ziggo account en niet als Microsoftaccount.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan