Ik hoef niks aan te tonen of te bewijzen. Maar Microsoft levert geen losse licentienummers zonder DVD. Dus als je eerst XP op je pc hebt en daarna Vista en geen DVD hebt dan laat dat inderdaad ruimte voor speculatie van mijn kant.
Het forum is er inderdaad ook om te helpen, en dat is ook de reden dat ik hier ben. Wil verder niemand beschuldigen, maar probeer wel verschil te maken tussen mensen die echt hulp nodig hebben en degenen die hier misbruik van proberen te maken.
En om nu te proberen jou verder te helpen. Ik denk nog steeds dat er iets van een virus of spyware op je pc aktief zou kunnen zijn. Of je virusscanner heeft een aantal bestanden in gebruik in je oude mappen. Heb je al eens een volledige virusscan over het systeem laten lopen?
Nu zit ik met öudere mappen zoals windows.old & program files.
deze bevatten ook nog eens verborgen virussen cq.trojans.dit na langdurige virusscan ontdekt!.
Als je GOED leest,staat wat hierboven staat al in mijn 1ste reactie,toen ik topic startte.
Antw=JA gehele virusscan na update gedraaid!.Vista of Xp besturingssysteem dat doet er hier NIET toe,ik heb namelijk GEEN problemen met activitatie of updates!!!.
De vraag is Hoe verwijder ik oudere achtergeblevende .OLD mappen die ruimte in beslag nemen op me HD!.Ik heb al zo'n 90% na goed instellen van Fileshredder kunnen wissen en dus ruimte terug gewonnen,wat achterblijft is zgn.in gebruik ik zal het even toelichten.
De juiste weg is inderdaad format c: via DVD een versie van windows installeren als besturingssysteem.Echter omdat ik problemen had en de Xp wilde vervangen om ervaringen op te doen met vista na aantal jaren gekozen voor vista..
Wegens problemen die verergerden met Xp originele Home versie deze vervangen door vista ultimate probleemloos en alle updates binnengehaald na validatie van windows update websites!.
Echter de oude Xp windows files + program files worden bewaard zodat herinstallatie van vele programma's niet geheel opnieuw behoeft te worden gedaan en men dus via deze bewararde map(pen) het e.e.a. terug kan zetten mits je dit wenst.
Ik wilde alles wissen en liep tegen mogelijke opstakels,dus eerste is deze website raadplegen omdat 2 of meerderen altijd meer weten dan ik alleen!.
Ik heb al 90% kunnen wissen,de 10% zijn windows files en vista zegt dat deze files als ik ze grondig wilt wissen in gebruik zijn,dit heeft NIKS te maken met besmettingen of trojans die er welicht zijn geweest verborgen in deze mappen..
Je komt net kijken je bent Pas lid en brengt of draagt GEEN enkele oplossing AAN.
Wat voor de hand ligt zoals vista behoort vanaf dvd te geinstalleerd te worden & je zal wel een infectie hebben opgelopen zijn zaken die IEDEREEN in het algemeen weet!.
De theorie is NOOIT de praktijk..Xp vanaf aanschaf op de PC diversen keren via dvd rom geheel opnieuw geinstalleerd heeft mijn problemen niet doen afnemen!.
De theorie is NOOIT compleet door te zeggen heb je problemen installeer dan maar opnieuw en opnieuw...Jij zoekt de fout(en) bij de gebruiker(s) en in de infectie's die iedereen kan oplopen als je niet goed beveiligd bent..dan kan alles hieronder vallen en opgelost worden door telkens diversen tools erop los te laten en infecties te laten verwijderen en blijft iets aan dan dus maar herinstallate als dit zou werken conform jouw theorie dan zou deze website overbodig zijn!!.
Ik wens GEEN nonsens verhalen als reactie van jouw te ontvangen,als je NIET weet waar je over praat...Lees de vraag goed door,laat goed tot je doordringen wat ik vroeg..ipv te praten over illegale NIET op juiste wijze geinstalleerde besturingssytemen,en een andere behelper heeft het over cracks...Ik snap niet wat dit maken heeft met mijn vraagstelling?.
Mijn vraag krijgt vage reactie's,doordat JIJ praat en suggereert over besturingssystemen welke illegaal zijn verkregen LEES niet op juiste wijze conform jouw bovenkamer zijn geinstalleerd?.
Ik wens je succes met helpen van anderen,hopelijk zet je de leeken die veelvuldig gebruik maken van deze website niet op het verkeerde spoor!.