Hoe word je unblockable op MSN? Lees verder!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hepyro

Banned
Lid geworden
17 apr 2003
Berichten
51
Wil je door de block kunnen praten op MSN? Lees dan dit!!

Ik heb een truc uitgevonden waarmee je door een block kan praten op msn als je geblokt bent! Ik zal proberen zo goed mogelijk uit te leggen hoe het in zijn werk gaat. Allereerst heb je een "Polygamy" patch nodig om 2 MSN's tegelijk te kunnen draaien. Deze kan je vinden op o.a. http://www.mess.be Let wel op dat je de JUISTE versie gebruikt om te patchen, dus zoek de patch die dezelfde versie heeft als je msn. Zodra je die hebt gevonden dan download je hem en installeer je de patch. (ik neem aan dat de uitleg op die site voldoende is om te weten hoe het geïnstalleerd dient te worden) Als je dat allemaal gedaan heb maak je een NIEUW account aan bij hotmail en daarin is het heel belangrijk dat je NIEMAND toevoegd op je nieuwe account! Als je dat gedaan hebt dan gaan we nu echt beginnen! Het makkelijkste is om een snelkoppeling van het bestand msnmsgr.exe te plaatsen op je bureaublad.

Bij de meeste mensen zal msn automatisch gestart worden dus dan heb je er alvast een geactiveerd, je hoeft in dat geval maar één x te klikken op de snelkoppeling zodat je nu 2 msn poppetjes ziet staan. Ik doe het meestal zo dat mijn RECHTER poppetje is ingelogd op mn "lege" account (dus degene waarmee ik door de block kan) en mn linker poppetje gewoon op mn normale account is ingelogd.

Goed, nu gaan we het proberen! Je hebt bijv net gevraagd of een vriend je wil blokken, even later valt hij offline en wil je deze truc gaan uitproberen dus wat je nu gaat doen moet je heel goed lezen!

Je zegt eerst iets tegen jezelf vanaf je nieuwe account naar je normale account, dus je kiest voor expresbericht verzenden en dan "anderen" dan voer je jou emailadres in (je kan evt @hotmail.com weglaten als je een @hotmail.com hebt) en dan zeg je een woord bijv "test", dan nodig je de ander (die je geblokt heeft) uit in het gesprek (en dan kies je weer voor "anderen" en voer je zijn/haar emailadres in) je ziet dan paar sec later dat ...is toegevoegd aan het gesprek. Zodra je dat gezien heb moet je onmiddelijk het venster sluiten door op het x-je te klikken, anders bestaat het gevaar dat de ander je "doorheeft". zodra je dat gedaan heb ga je terug naar het venster wat openstaat op je normale account en daar staat als het goed is t volgende (ik noem het nieuwe account even "alien" en je normale account "piet":

Alien zegt: test
-----------------------------------------
Alien heeft het gesprek verlaten
------------------------------------------
Piet zegt: hey, waarom block je me??

En je zal zien dat het werkt!! Je krijgt geen melding dat het bericht niet kan worden bezorgd!! Wel teken ik ff aan dat je maar één keer iets kan zeggen maakt niet uit hoelang je bericht is maar als je voor de 2x n bericht verzend dan krijg je gewoon de melding dat het niet kan worden bezorgd. Dus nadat je iets heb gezegd moet je de procedure herhalen, het is in het begin misschien een beetje lastig maar zeker de moeite waard!

Als jullie nog vragen hebben stel ze gerust, ik zal proberen om alles z.s.m. te beantwoorden!

PS: nog even een belangrijke noot: er is een optie in MSN dat je iedereen kan blokkeren die nog niet in je lijst staat en dat betekent dat deze truc bij mensen die die optie hebben geactiveerd dus niet werkt, maar in 80% van de gevallen is dat niet het geval;)

PS2: De persoon zal niet in de gaten hebben dat je een geheim adres gebruikt, tenzij je deze procedure doet en hij/zij unblokt je tussendoor, dus het kan tricky zijn..

GreetZZ,

Hepyro
 
Laatst bewerkt:
Wat is hier zo bijzonder aan als ik vragen mag? Zorg dat je ze te vriend houd, dan heb je ook geen gedoe.
 
waarom zou je willen weten of iemand jou blokkeert.

vind het maar een beetje achterdochter, je vertrouwd de ander niet. ( is hij/zij nog echt offline gegaan of zou hij mij blokkeren...... get a life ..... )

gezellige MSN lijst heb je dan als je zo over andere "contactpersonen" denkt. :confused:
 
Ik heb dit topic puur neergezet voor mensen die er geinterresseerd zijn, als het je niet bevalt dan ga je maar weg
 
Geplaatst door Hepyro
Ik heb dit topic puur neergezet voor mensen die er geinterresseerd zijn, als het je niet bevalt dan ga je maar weg

Kijk dat je het op mijn eigen forum post (zie website) kan ik dan nog redelijk begrijpen.. maar dat je het op een forum gaat posten waar een leuke sfeer is en mensen serieus met computers bezig zijn snap ik echt niet hoor... ik denk niet dat wij zomaar weggaan... of dacht je soms van wel?

-edit-
Als je iets nog iets nuttigs wilt doen => http://www.virtuaserver.dk/ewdnl/msnaddonz/stuurartikelin.php
 
Laatst bewerkt:
Het werkt misschien wel. Maar zorg er gewoon voor dat je niet geblokt word.

Trouwens het is niet voor niks waarom de ander de ander blokt.

Greetzz York
 
Geplaatst door York
Het werkt misschien wel. Maar zorg er gewoon voor dat je niet geblokt word.

Trouwens het is niet voor niks waarom de ander de ander blokt.

Greetzz York

Dat begrijp ik ook wel York maar het is ook meer bedoeld voor de fun om een xtje uit te proberen en voor de mensen die er wel in geinterresseerd zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan