hoe zet ik mijn poorten open voor de spel call of duty op een speedtouch 510

Status
Niet open voor verdere reacties.
das vet raar maar ik ben ergens anders achter mijn dns ip gekomen en dat is 192.168.0.1 maar dan kan niet dat moet toch 10.0.0.150 zijn???:eek:

Geef dan eens een uitdraai van ipconfig /all en plaats die even op het forum.

Je kunt het dan toch knippen/plakken of iets dergelijks ?

Geplaatst door fastboy
ik kan het plaatje niet zenden :8-0:

Waarschijnlijk te groot! Host hem dan op een externe server bijv. photobucket of imageshack en gebruik de url (of thumbnail) om hem hier te plaatsen..

Maar weer even ontopic. Vergeet even dat dns-verhaal en neem de stappen die voorgesteld werden. Mijn tip was 'start'-->uitvoeren-->cmd en daar ipconfig in te typen. Het ip op de tweede regel is dan (echt) het ip waarvoor de poorten open moeten..

Wat is het ip dat daar aangegeven wordt? Dit om uit te sluiten dat we nu het verkeerde ip gebruiken voor de poorten.. :)

Tja,dan gaat het niet lukken en dan klopt er iets niet want de Speedtouch zit in de range van de 10.0.0.15x

Dus geef maar eens aan hoe het nou echt in elkaar zit en welke apparatuur je allemaal gebruikt.

Dan is jouw ip adres niet 192.168.0.100,onmogelijk.

die heb ik wel gekregen van mijn router als je rechtsonderin op die monitors klikt zie je dat staan...

Geplaatst door fastboy
die heb ik wel gekregen van mijn router als je rechtsonderin op die monitors klikt zie je dat staan...

Ik begrijp niet zo goed wat je nu zegt.Geef gewoon eens een uitdraai van het commando ipconfig /all en tik het anders over zodat eea duidelijker wordt.

ik ben erachter wat de ip moet zijn dat is 10.0.0.151 heb ik net geprobeerd met azereus en dan de poort inside en outside op 6881 en hij doet het :D :D :D
alleen nou moet de spel nog :rolleyes: hopen dat dat ook lukt

Héhé :p

Misschien beter eerst de tips van ons stap voor stap opvolgen, dan elke keer alles zelf te ondernemen. Zelf ondernemen is ook een goede eigenschap maar dat had in dit geval veel tijd geschilt. Ik hoop dat het gaat lukken met het spel en goed onthouden hoe je het nou gedaan hebt, hé!

Laat even weten of alles werkt..

de server van call of duty ( de spel :P) deed het , maar na een poosje viel de router weg:8-0:

jongens allemaal bedankt maar mijn cod server draait:D :D :D :thumb: voor degene die willen gamen de ip is 145.53.113.187:28960

Graag gedaan! Ik hoop dat je er veel plezier aan hebt en dat er veel slachtoffers op je server komen lol :p

de server draait vol open :p er kunnen 54 mensen in dus dat lukt wel:D alleen nou wel 1 probleem als ik de server aanzet dan na een poosje valt die weg:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan