hoe zet ik mijn poorten open voor de spel call of duty op een speedtouch 510

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar als ik dat straks doe moet ik dan ook nog wat in mijn router doen???

Heb je nog geprobeerd de poorten open te zetten zoals ik je uitgelegt heb? Gewoon met de hand? En doet call of duty het nu?

nee het wil niet :confused: :8-0: ik snap het niet ik heb de poorten ingevuld en het werkt niet ... :S
Ik heb vandaag azureus ook geprobeerd op de poort 6881 open te zetten zelfs die wou niet :8-0: Ik heb nog op internet gezocht naar een spoof script maar die moet ik nog aanpassen en dan moet die het waarschijnlijk wel doen!...

Dat is erg jammer! Snap het niet want je hebt het nu precies gedaan zoals ik het ook altijd doe.. Een spoof-script heb ik nog nooit van gehoord (ben het nu aan het lezen via google) en hoop dan maar dat dat je wel helpt.

Het kan meerdere oorzaken hebben. Is je game wel orgineel bijv.? En voor azureus, is je java dan wel up-2-date? Zit je firewall je te blokkeren? Nouja, laat even weten of het lukt :)

een spoof script doe je in je modem en dan spoelt hij je poorten door ( let op als je dat een keer probeert maak eerst een backup van je script in je modem ) Ik heb een keer z'n script in mijn modem gedaan en na 2 uur was mijn internet weg wat bleek , die script kon mijn modem niet aan :confused: dus nou moet ik eerst alles doorlezen en dan de mijne en sommige dingen kopieren en overzetten .... en ja ik heb java up to date , ik snap hij zegt dat de poorten 6881 op tcp en udp geblokkeerd worden dus heb ik ze in mijn modem openstaan en in de router ook en nog werkt het niet :8-0:

Je bedoelt misschien SIP spoofing maar waarom ben je dat in hemelsnaam aan het doen ????

Dan krijg je dus je externe ip adres direct op je computer en dan hoop ik maar dat je een goede firewall hebt.

Heb je dit al eerder gedaan ? Misschien is dat de reden dat het niet werkt.

Sorry,maar ik begrijp het niet maar ok.

Is de Speedtouch nu weer gelijk aan de factory setting ?

Log eerst in in je modem door 10.0.0.138 in je browser in te tikken.

Dan komen er een aantal stappen:

Klik in het menu links op "NAPT"
Klik rechts in de gele (?) balk op "New"
Kies achter "Protocol" het juiste protocol (TCP of UDP)
Laat achter "Outside IP" 0.0.0.0 staan
Vul achter "Inside port" het poortnummer in dat opengezet moet worden
Vul achter "Outside port" hetzelfde poortnummer in
Klik op "Apply" in de gele balk.
Klik op "Save all" boven het menu aan de linkerzijde

Voordat je hieraan begint moet je wel even via ipconfig even kijken wat je ip adres is maar waarschijnlijk 10.0.0.15X

Wat werkt er dan niet ?

Krijg je een foutboodschap ? Wel save all gedaan ?

Om achter jou ip te komen (want het kan zijn dat je nou het verkeerde ip te pakken hebt) ga je naar:

Start-->uitvoeren-->cmd (enter)

Toets daar gelijk 'ipconfig' en druk enter..

Op de tweede regel staat jou interne ip-adres

ik krijg geen foutmelding ofzo maar als ik naar dns ga voor mijn ip staat er niks er staan alleen speedtouch meer niet :8-0: :confused:

Je hoeft alleen maar ipconfig /all te doen en dan zie je jouw ip nr en dat was in een ander plaatje 10.0.0.151 toch ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan