Hoe zet je een torrent op het internet met Azureus Downloads?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry ik wist niet dat ze een forum hadden ik heb hem al gevonden bedankt voor alles ik ga het verder vragen op Dat ene forum van die ene website:D

Vragen hoeft niet eens, ze hebben tutorials voor van alles en nog wat.

Als ik wil registreren vragen ze iets over Spam Bot Protection...
Ik heb overal op internet gezocht naar een download voor spam bod protection ze vragen the last characters ofzoiets...
Wat willen ze hiermee:confused:

Daar ik al geregistreerd bem en dat al even geleden is gebeurd.............
Bedoelen ze niet dat je de getoonde karakters moet overtypen?

Even voor de duidenlijkheid de laatste zin is de zin die je moet hebben.
Dit is de hele lijst van de registratie:
Register at Suprbay Forum
In order to be able to post messages on the Suprbay Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:

PasswordPlease enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:

Email AddressPlease enter a valid email address for yourself.
Email Address:
Confirm Email Address:

Additional Information
ReferrerIf you were referred to this site by an existing member of Suprbay Forum, enter their name here.
Referrer:

Time ZoneAll timestamps displayed on the forums can be automatically corrected to show the correct time for your location in the world. Simply select the appropriate time zone from the list below.
(GMT -12:00) Eniwetok, Kwajalein (GMT -11:00) Midway Island, Samoa (GMT -10:00) Hawaii (GMT -9:00) Alaska (GMT -8:00) Pacific Time (US & Canada) (GMT -7:00) Mountain Time (US & Canada) (GMT -6:00) Central Time (US & Canada), Mexico City (GMT -5:00) Eastern Time (US & Canada), Bogota, Lima (GMT -4:00) Atlantic Time (Canada), Caracas, La Paz (GMT -3:30) Newfoundland (GMT -3:00) Brazil, Buenos Aires, Georgetown (GMT -2:00) Mid-Atlantic (GMT -1:00 hour) Azores, Cape Verde Islands (GMT) Western Europe Time, London, Lisbon, Casablanca (GMT +1:00 hour) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris (GMT +2:00) Kaliningrad, South Africa (GMT +3:00) Baghdad, Riyadh, Moscow, St. Petersburg (GMT +3:30) Tehran (GMT +4:00) Abu Dhabi, Muscat, Baku, Tbilisi (GMT +4:30) Kabul (GMT +5:00) Ekaterinburg, Islamabad, Karachi, Tashkent (GMT +5:30) Bombay, Calcutta, Madras, New Delhi (GMT +6:00) Almaty, Dhaka, Colombo (GMT +7:00) Bangkok, Hanoi, Jakarta (GMT +8:00) Beijing, Perth, Singapore, Hong Kong (GMT +9:00) Tokyo, Seoul, Osaka, Sapporo, Ya***sk (GMT +9:30) Adelaide, Darwin (GMT +10:00) Eastern Australia, Guam, Vladivostok (GMT +11:00) Magadan, Solomon Islands, New Caledonia (GMT +12:00) Auckland, Wellington, Fiji, Kamchatka Time Zone:
In addition, you may set the appropriate option to allow for daylight savings time in your part of the world.
Automatically detect DST settings DST corrections always on DST corrections always off DST Correction Option:
Receive EmailFrom time to time, the administrators may want to send you email notices.

If you do not want to receive these notices, disable this option.
Receive Email from Administrators
You can allow other members to send you email messages.
Receive Email from Other Members
Spambot ProtectionEnter the LAST character of the word SuprBay

Dus er staat:
Spambot Protectiot als titel
En Enter LAST character of the word SuprBay staat er voor de vraag.
Dus ik hoop dat je eruit komt.:D

Daarmee wordt dus bedoeld dat je de laatste letter van dat woord moet intypen:

y

Moet ik dan zeggen hoe ik heet op dat forum omdat we dat hier niet kunnen bespreken vanwegen de regels.
En ik moet eigenlijk weg dus het komt nu eigenlijk niet zo goed uit...
Misschien morgen in de avond of op een anderen tijd
In ieder geval heet ik patrol man op dat forum zoals hier ook
En er is iets mis gegaan met de torrent...:o
Ik wilde op de torrent proberen nog een NFO bestand erop te zetten om het allemaal wat duidenlijker te maken maar het is een beetje mis gegaan en nu seed ik niet meer op de een of anderen manier dus de torrent is nu dood kun je zeggen.
Maar ik weet niet hoe ik een dezelfde torrent erop kan zetten ik wil een paar muziek(techno,trance,dance)bestandjes eropzetten en dan zo'n NFO bestand maar ik weet dus ook nog niet hoe dat moet.
Zal ik een forum met een vraag op dat anderen forum zetten?
Zodat we daar verder kunnen gaan.:)

Alleen de naam van de film, meer heb ik niet nodig. De naam van een film hier plaatsen is 100% legaal.

Tja ik heb geen film erop gezet dus er valt ook weinig te vertellen over een film ik heb er muziekbestandjes op gezet maar NOG geen film

:)Ik heb de vraag erbij gezet Torrent uploaden heet hij maar ik moet nu echt gaan dus morgen hoor ik het wel Hoe heet jij trouwens op dat forum is wel zo handig...

Tot morgen:thumb:

Alvast SUPER bedankt

Hé?
Wat raar ik kan niet meer in die site en het forum van die site.
Bij google zegt hij Oeps link lijkt niet te werken bij het forum precies hetzelfde is dit bij jou ook als dit bij jou ook zo is kan het zijn dat de site er is afgehaald door de politie in zweden ofzo...
Ik heb het ook op het gewoon internet geprobeerd en ik heb ook een balk van die site op het internet staan dat als je op het icoon van die site klikt dat je dan daar uitkomt... dat lukt dus ook niet:(
Ik heb het ook geprobeerd door al mijn torrents die ik aan het downloaden was gepauzeerd maar weer niks.
Dus ik kan tevens niet kijken of mijn vraag bij dat forum van die site is binnengekomen.

Oh ik lees net dat er een time out van de site is geloof ik dus zal het daar wel door komen.

Ok het is nu gelukt ik kan weer in de site en ik heb nu een vraag gesteld op het forum van die site.:D
De vraag heet:
"Upload muziek torrent"
Deze keer zal hij er wel bij staan hoop ik...
Hij staat bij Bugs/Help

Laatst bewerkt:
Ik krijg het niet voor mekkaar hij staat er weer niet bij ik doe gewoon het bericht invoeren op bericht plaatsen of iets dergelijks drukken maar hij staat er niet bij...
Kan ik niet een prive bericht naar je toesturen?
maar dan moet ik wel weten hoe je daar heet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan