Hoe zet je je Fout rapport uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimvanderwoude

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo iedereen.

Ik had een vraagje over de foutrapporten die je vaak krijgt als er iets Crashed of je wilt iets downloaden. Je weet wel Met het Rapport verzenden of Niet Verzenden. Ik wou laatst graag een spelletje downloaden maar daarvoor moet hij tijdens het downloaden even in mijn Computer ( een map) kijken en het daar plaatsen.
Daardoor slaat Microsoft acuut op de alarmbellen ( wat terecht is) omdat ze denken dat er iemand iets in je computer wilt kijken. Ik weet dat dit spel ( battlefieldheroes) Compleet veilig is en ik heb anders toch geen belangrijke informatie op mijn computer.

Weet iemand hoe ik even mijn foutrapport kan uitzetten zodat ik mijn spel kan downloaden?

Alvast bedankt,

Groeten Jim van der Woude.

Hoi,
geef ff aan welke windows-versie dat je hebt dan kan ik je vraag in de juiste sectie plaatsen.

Sorry dit was compleet mijn fout ik zat al te twijfelen waar ik hem neer moest zetten.

Ik Heb Windows Xp.

Nogmaals Sorry!

Geeft niet hoor!
Gebruik de windowstoets + pause/breaktoets>geavanceerd>opstart- en herstelinstellingen en schakel daar de foutrapportage naar windows uit (dacht ik).
Voor de zekerheid zou ik XP moeten starten maar daar heb ik nu de tijd niet voor. :o
Anders ga je naar run>services.msc en schakel je daar de service "Windows foutrapportage" (windows error reporting) o.i.d. uit (opstarttype "uitgeschakeld").
Het heeft ook weinig zin om die aan te laten staan, het is gewoon een feedback naar MS voor de records zeg maar.

Laatst bewerkt:
Nou, de foutrapportage heeft geen invloed op de installatie van iets. De foutrapportage geeft alleen maar een feedback aan MS door wat er fout is gegaan en de details (module, dll's enz) die verantwoordelijk waren voor die fout.
Ik denk eerder dat je antivirussoftware e/o de firewall de installatie van sommige programma's tegenhoudt.
Geef zoveel mogelijk info over de beveilingssoftware die je gebruikt, dan kunnen we je mss verder helpen.

Nou ik heb gedaan wat je zei maar ik kreeg nogsteeds foutmelding.
Maar alsnog ik heb nu momenteel geen viruscannen want ik had mijn norton verwijderd. Maar als ik mijn firewall aan wil doen zegt die dat het niet handig is om 2 viruscanners ( Firewall + Norton) bij elkaar te zitten dus blijkbaar zit die er nogsteeds op.

Ik heb hem via de software manier verwijderd. Had ik dat anders moeten doen?

Als je dat rapport krijgt heb je dezelfde melding ook in je windows logboeken staan.
Dat je die melding krijgt staat los van het downloaden op zichzelf(denk ik).
Maar dat kunnen we beter bepalen als we exact weten wat die crash veroorzaakt.

Nou zegmaar je start het spel op. Dan laat die ongeveer tot een kwart en dan stopt die ineens en krijg ik de foutmelding.
Ik weet niet of dit helpt maar dit stond er in het foutrapport:

Rapportdetail: Dit foutrapport bevat: informatie over de status van EU Battlefield Heroes Updater toen het probleem optrad; de versie van het besturingssysteem en de gebruikte computerhardware; de digitale product-id die kan worden gebruikt om de licentie te identificeren; en het IP adres ( Internet-protocol) van de computer.

Kun je hier iets mee?

het heeft wel geholpen voor een deel.

Nu heb had ik toenet met firewall en mijn norton was helemaal weg. Maar daar lag niet het probleem want ik bleef het foutrapport van windows krijgen.

1 ding weet ik dus al het licht niet aan mijn firewall of viruscanner.

Verder nog andere ideeën?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan