hoe zie ik hoe snel me internet is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Berichten
530
Ik heb tiscali T20.

Alleen wil ik graag weten wat mijn echte snelheid is. Zodat indien nodig ik misschien volgend jaar tog weer terug kan anar T15.

Ik heb wel eens gehoord van speedtest ofzo. Een of andere site. Alleen begrijp ik daar niks van. Dan moet ik een of andere maffe coordinaten invullen. Is er nog een andere manier om te zien hoe snel je internet is en zo niet kan iemand me ff uitleggen hoe ik speedtest goed kan gebruiken.
 
WTF 600kbps. Dat is toch iets van 4mbps. Maar ik woon maar 1km van de centrale vandaan. En van nesservers download ik met 1600Kbps. Dus volgens mij klopt dit niet. Kan iemand me helpen.

op speedtest daarintegen krijg ik dit resultaat.

Uitvoeren Test Status Resultaat
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 2594.2 KByte/sec
(=20754 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Wachtend.... ... KByte/sec
(= kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Wachtend.... ... Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Wachtend.... ... ms

Dat is ineens veel sneller?
 
Laatst bewerkt:
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 2594.2 KByte/sec
(=20754 kbps)

Dat klopt dan toch met een T20 abonnement? Eindelijk een provider die levert wat ie verkoopt......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan