Hoe zie je naar wie een bericht is doorgestuurd

Status
Niet open voor verdere reacties.

KarinAlexandra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2012
Ik kan maar niet ontdekken hoe ik kan zien naar wie een mailtje is doorgestuurd. Ik zie aan de blauwe pijl dat ie is doorgestuurd maar niet naar wie. Wie zorgt ervoor dat ik weer rustig kan slapen? ;-)

Normaal gesproken kun je kiezen voor het ribbon Beeld en vinkje zetten in "Weergeven als discussies". Dan aangeven: "Deze map" en je ziet alle mailtjes in de betroffen map als discussies. Je ziet dan ook meteen naar wie je het hebt doorgestuurd (als je alles openklapt).

Zo werkt het in Outlook 2010. Ik neem aan dat Outlook 2007 iets vergelijkbaars kan/heeft.

Tijs.

Dag Tijs, dankjewel voor je snelle reactie. Jammer genoeg kom ik er niet uit. Je zegt dat ik kan kiezen voor het ribbon beeld, waar moet ik dit zoeken? Moet ik in het desbetreffende mailtje gaan staan of gewoon in Outlook algemeen?

Gewoon in Outlook zelf, met een bericht gemarkeerd in de map waar je de discussies van wilt zien (bijv. het bericht dat je had doorgestuurd in Postvak IN)
Dan Beeld kiezen in de 'tabbladen' (=ribbons) die je ziet in Outlook bovenaan de pagina.

Zie ook de bijlage/het plaatje hieronder.
Dit is voor Outlook 2010, maar ik ga ervan uit dat iets dergelijks ook in Outlook 2007 te realiseren is.

Tijs.

attachment.php

Bijlagen

• outlook2010_discussies.JPG
    outlook2010_discussies.JPG
    16,9 KB · Weergaven: 2.259
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan