Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet er alleen niet op rekenen dat je site via zoekmachines gevonden zal worden, wat het aantal bezoekers toch wel terugbrengt.En een .tk-domein is een goede gratis keuze.
<html>
<head>
<title>WDH en BGS | Awards!!!</title>
<meta name="description" content="Doe mee met je website(s) aan de WDH en BGS | Awards!!!">
<meta name="tags" content="winnaar,winnen,awards,wdh,bgs">
</head>
<frameset rows="64,*" id="DotTKFrame" framespacing="0" border="0" frameborder="0">
<frame src="/tikilink?l=99&c=0&i=80.187.154.90" name="dot_tk_dashboard" noresize scrolling="no">
<frame src="http://wdhbgsawards.weebly.com" id="dot_tk_frame_content" name="dot_tk_frame_content" scrolling="auto" noresize>
</frameset>
</html>
De tentoonstelling zal er een beetje mooi moeten uitzien, in de eerste plaats: de stenen niet op een bergje, maar netjes in een mooie vakjesstructuur die ik bedacht heb. En voor 35 doorsnee stenen zal niemand warm lopen. Hoeveelheid en kwaliteit tellen mee. Bij 250 gevonden halfedelstenen of vrij zeldzame soorten stenen met aders van diverse mineralen ligt het al heel anders.Ik verzamel altijd mooie stenen op vakantie. Die wil ik tentoonstellen, maar de tentoonstellingsruimte mag niks kosten. Hoe zorg ik dat ik bezoekers krijg op mijn tentoonstelling?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.