Hoe zorg ik dat ik bezoekers krijg op mijn site?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubbels

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2011
Dit wordt voor mij denk ik nog wat lastiger omdat ik niet wil betalen en dus een .tk domeinnaam ga maken..

Maar goed, hoe zorg ik dat ik bezoekers krijg op mijn site?

Door ze iets te bieden wat ze graag willen zien.

Ik kan hier heel uitebreid op antwoorden, maar als je een onderwerp hebt wat al 130989294823948 keer voorkomt op het internet en je wilt niet betalen dan wordt het moeilijk. Er zijn wel wat methodes, zoals het krijgen van veel backlinks en andere sites die artikelen schrijven over jouw site, maar dan houdt het wel op.

Nou, AdPeople is erg handig.
En een .tk-domein is een goede gratis keuze.

Ja en nee, als ik bijvoorbeeld zoek op wdh en bgs awards, een term die niet op veel andere sites voor zal komen, dan vind ik je site wel, maar dan op het weebly adres, niet op het tk adres. Op dat adres ziet google namelijk alleen dit staan.
HTML:
<html>
  <head>
    <title>WDH en BGS | Awards!!!</title>
    <meta name="description" content="Doe mee met je website(s) aan de WDH en BGS | Awards!!!">
    <meta name="tags" content="winnaar,winnen,awards,wdh,bgs">
  </head>
  <frameset rows="64,*" id="DotTKFrame" framespacing="0" border="0" frameborder="0">
    <frame src="/tikilink?l=99&c=0&i=80.187.154.90" name="dot_tk_dashboard" noresize scrolling="no">
    <frame src="http://wdhbgsawards.weebly.com" id="dot_tk_frame_content" name="dot_tk_frame_content" scrolling="auto" noresize>
  </frameset>
</html>

Klopt.
Daar maak ik ook geen gebruik van A-Points.
Maar bij me nieuwere site's wel.
Dan komt hij wel gewoon op het .TK-domein.
Zoek maar op wdhbgssuperblog.tk.

Dan nog zoek je gericht op wdhbgssuperblog.tk., maar als de TS zijn site over sinterklaas gaat, dan zijn er 25 pagina's die voor zijn site komen voordat hij eens een keer genoemd wordt. Adwords of heel veel werk zelf verrichten zal alleen helpen.

Hoi rubbels,
Ik verzamel altijd mooie stenen op vakantie. Die wil ik tentoonstellen, maar de tentoonstellingsruimte mag niks kosten. Hoe zorg ik dat ik bezoekers krijg op mijn tentoonstelling?
De tentoonstelling zal er een beetje mooi moeten uitzien, in de eerste plaats: de stenen niet op een bergje, maar netjes in een mooie vakjesstructuur die ik bedacht heb. En voor 35 doorsnee stenen zal niemand warm lopen. Hoeveelheid en kwaliteit tellen mee. Bij 250 gevonden halfedelstenen of vrij zeldzame soorten stenen met aders van diverse mineralen ligt het al heel anders.

De gratis ruimte kan ik wel vinden: een stukje vitrine in het buurtcentrum. Maar ja, wie komt daar? In het centrum van de stad komen veel meer mensen. Dus ik ga investeren: voor € 2,50 per maand kan ik een leegstaande etalage huren. Daar kan ik mijn eigen naam op zetten, en die ligt meteen aan de straat.

En dan kan ik ook nog advertenties gaan zetten, al of niet gratis, om mensen er attent op te maken dat ze eens langs moeten komen.
Maar het belangrijkste is dat er een goede tentoonstelling is, die mensen leuk kunnen vinden. Anders lopen ze gauw voorbij, en gaan het ook niet aan hun vrienden en kennissen vertellen.
  • Een website is ook een soort tentoonstelling: van "informatie". :)
En daarvoor gelden vrijwel dezelfde dingen. Voor € 2,50 per maand heb je een eigen webruimte, met een eigen domeinnaam, waarmee je kunt doen en laten wat je wilt. Dat is de investering zeker waard, als je een site belangrijk vindt.

Als het belangrijk is dat er bezoekers op je site komen, waarom is dat dan belangrijk? Waarvoor is de website bedoeld (en is dat doel haalbaar)? Naar mijn idee moet je over dit soort dingen stevig nagedacht hebben, voordat je je kan richten op het aantrekken van publiek! Want eigenlijk spelen er bij een website veel meer dingen een rol dan je op het eerste gezicht zou denken.
  • Nog wat meer algemene beschouwingen ('t is de tijd van het jaar, geloof ik) over wat er bij een site komt kijken, staan in deze reactie op een andere vraag.
Maar in elk geval: alleen al het maken van een site is erg leuk! :)

Succes!
CSShunter

Het advies van error is het beste naar mijn mening..

Probeer een link te krijgen naar jouw website, op een website over jouw onderwerp
Schrijf artikelen over hetzelfde onderwerp waar jouw website over gaat (zet er een link in naar jouw website) en probeer het artikel te plaatsten om andere blogs/websites
Via Twitter kan je een volgerbasis creeren en verwijzen naar je website..

Dat zijn de drie beste no-budget methodes naar mijn mening

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan