hoe????

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellybelly

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2001
goedemorgen kan iemand mij vertellen hoe ik die kaart erin krijg ,wat en hoe moet ik die pc open maken , snap er niks van , ;)

Op de kast zitten schroeven (achterkant) en die draai je los en haalt de kast of de zijkant ervan af (ligt eraan wat voor een kast je hebt)

Aan de achterkant zie je opdekplaatjes ook met schroef. Daar haal je 1 uit en je drukt je kaart in een pci slot (beige sleuf)

Dan kun je zo te werk gaan. Dan heb je waarschijnlijk een zijpaneel die je eraf kan schroeven

aan de achterkant zitten dus wel schroefjes , aan de zijkanten dus niet dus ik denk dta ik de achterkant er dan moet uit schroefen. maar moet ik al die snoeren er allemaal uithalen dan,

Nee hoor die kun je laten zitten. Je kunt je kaart er tussen door krijgen

nouw ik ben benieuwd of ik het voor mekaar krijg ,heb dit echt nog nooit gedaan.

waarschijnlijk een klein kruiskopschroevendraaiertje
kijk even naar de foto, als bijlage, kast op de zijkant leggen, en dan je kaart goed insteken, vastdrukken in het slotje, vastschroeven, eerst het eerst het dekplaatje verwijderen, zie foto bijlage!

Bijlagen

• dcp2373.jpg
    dcp2373.jpg
    26,4 KB · Weergaven: 45
jeetje lijkt wel een hele operatie, maar ik zie dta jullie wel al die kabels weg hebben maar mario zegt dat ik alles erin kan laten zitten

je hoeft geen kabels erte maken, m@rio heeft natuurlijk gelijk. als je kabels los gaat maken ,maak je het alleen maar erger, je probleem, dus niets losmaken. het is echt simpel hoor. zijkant van de kast eraf, en kaart in de sleuf drukken.

Geplaatst door ellybelly
jeetje lijkt wel een hele operatie, maar ik zie dta jullie wel al die kabels weg hebben maar mario zegt dat ik alles erin kan laten zitten

ik neem toch aan, of je zelf wel ziet of je last van die kabels hebt:rolleyes: zo ja, haal je er gewoon 1 weg en je schrijft/onthoud waar ie zat.
Zo nee , gewoon voorzichtig te werk gaan......pfff,z'n verschrikkelijke operatie is het nu ook weer niet;)

nee hoor zat het nog eens allemaal na telezen , het is dus de achterkant die open moet maarrrrrrrrrrr daar zitten toch al die kabels

Geplaatst door ellybelly
nee hoor zat het nog eens allemaal na telezen , het is dus de achterkant die open moet maarrrrrrrrrrr daar zitten toch al die kabels

Er zijn pc's met schroeven aan de achterkant,alle schroefjes losdraaien en je trek in 1 keer de kastplaat eraf ( naar achteren trekken)

Er zijn ook pc ( de wat nieuwere) met ook schroefjes aan de achterkant,die je dan zeg maar aan de rechterkant los schroeft, en dan trek je de zijplaat naar achteren.

is er geen helder licht in de buurt ( letterlijk en figuurlijk) die je kunt helpen?

nog even,van die stekkers en snoeren/kabels, heb je geen last als je het voorzichtig doet!!!!

nee de achterkant moet niet open, alleen de schroefjes van een zijplaat, die aan de achterkant (links of rechts) zitten, een zijkant kan je dan naar achterschuiven waarschijnlijk, en dan haal je de zijplaat, eraf. zie je op de achterkant links of rechts boven en onder een klein schroefje zitten? die moeten los, en dan naar achteren schuiven de zijplaat. maar eerst de pc op de zijkant leggen, zoals op het foto,tje.

Laat het anders even doen die er wat vanaf weet het is een kleine ingreep.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan