Hoesje voor telefoon en pasjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroenJDOG

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2011
Hallo,
voor mijn Nokia C6 zoek ik een beschermhoesje, maar een waar ook een paar pasjes in kunnen.
Ik heb al eens op google gezocht, maar is lastig te vinden, zeker voor een nokia.
Een foto van een soort hoesje wat ik bedoel:http://pockethacks.com/wp-content/uploads/2011/12/Twelve-South-BookBook-Case.jpg
Deze is voor de iPhone gemaakt, en dus te dun voor mijn Nokia C6.
Dit zijn de afmetingen van de Nokia C6:
- Breedte: 53.0 mm
- Dikte: 16.8 mm
- Hoogte: 113.4 mm
Weet iemand waar ik zo'n soort hoesje voor ongeveer deze formaten kan vinden?
Bedankt
~Jeroen

Bedankt, een gewoon hoesje is wel te vinden voor een nokia, maar omdat je altijd een aantal pasjes moet bijhebben, zoals ID, rijbewijs, (creditcard).
Daarom zoek ik een hoesje waar die in passen, dan heb ik ze altijd bij.

Hallo Jeroen. Oh, ik las hier een soort hoesje met portemonnaie model, dus kennelijk voor pasjes. Tja iets duurder als een normaal hoesje. Klik ;)

Inderdaad, mooi hoesje :)
Jammer van het leer, dat maakt het ook weer zo duur...
Bedankt

Ja wel wat duur, maar het is zo'n lekker hebbedingetje he. Beter weet ik ook niet te verzinnen. :thumb:

Gezien de verscheidenheid aan telefoons die er in het hoesje passen vraag ik me af hoe stevig de telefoon blijft zitten.

Wat plaats over maakt me niet uit, als de telefoon maar beschermd is en er niet zomaar uitvalt.

Snap ik. De sluiting is maar op 1 punt vast te zetten. Met klittenband zou wellicht wat universeler zijn. Voordeel is wel dat je een internet aankoop altijd mag retourneren zonder opgaaf van reden, maar ja de verzendkosten terug ben je in ieder geval kwijt. Verder ben ik het eens met manamana "beter weet ik ook niet te verzinnen" :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan