hoevaak kan ik de key van windows xp gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fct

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2007
Berichten
109
hoevaak kan ik de key van windows xp gebruiken?
bvd fct
 
hoevaak kan ik de key van windows xp gebruiken?
bvd fct

Volgens mij oneindig. Althans, dat is die van mij. die heb ik nou al wel 20x gebruikt en nog steeds geen melding " U bent mogelijk de dupe geworden van...."
 
Op 1 en dezelfde pc, in principe oneindig.
Maar dat betekent niet dat je die op meerder pc's kan/mag installeren. het is gewoon 1 licentie voor 1 pc.
Voor bedrijven met vele pc's heeft Microsoft wel Corporate licenties voorzien, die licentie mag je wél op meerdere pc's gebruiken, maar die licenties zijn dan ook een stuk duurder.
 
Op 1 en dezelfde pc, in principe oneindig.
Maar dat betekent niet dat je die op meerder pc's kan/mag installeren. het is gewoon 1 licentie voor 1 pc.
Voor bedrijven met vele pc's heeft Microsoft wel Corporate licenties voorzien, die licentie mag je wél op meerdere pc's gebruiken, maar die licenties zijn dan ook een stuk duurder.

Vreemd, Ik heb mijn licensie op een computer hier beneden gebruikt, op mijn laptop, op mijn computer, op de laptop van mijn broer, en nog een keer op de laptop van mijn broer (hij gebruikt er 2)
 
Vreemd, Ik heb mijn licensie op een computer hier beneden gebruikt, op mijn laptop, op mijn computer, op de laptop van mijn broer, en nog een keer op de laptop van mijn broer (hij gebruikt er 2)
Dan heb je veel geluk dat die nog niet op de blacklist van Microsoft is beland, anders hadden die al lang als illegaal gezien geweest door Microsoft.
 
Dan heb je zeker mazzel want mij lukt het officieel niet.
Maar één belletje naar MS en het is ook opgelost hoor....:thumb:
 
zijn alle pc's aangesloten op het internet? anders kan MS dat dan toch niet controleren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan