Hoeveel Hz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miliaan

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2010
Hoi,
Mijn playstation zend maar een 60 Hz signaal?? en mijn tv ondersteunt wel 100 Hz dus waarom stuurt ie dan geen 100 Hz en weet iemand hoe ik dat kan veranderen?
En ik heb assassins creed brotherhood gekocht maar die speelt ie maar of op 720 pixels en ik heb 1080i en ik wil hem graag op 1080i spelen in plaats van 720
Kan iemand me helpen? :shocked:

Kun je niet veranderen, de PS3 geeft maar 60Hz. Daarnaast voor zover ik heb kunnen vinden ondersteund het spel maar tot 720p.

Er zijn niet zoveel games nog die je op Full HD (1080p of i) kunt spelen. De meest bekende is Gran Turismo prologue en de laatst uitgekomen volledige versie.

Maar op de achterkant van assassins creed staat 720,1080p,1080i dus dan kan je dat toch wel aanpassen:eek:

Hmm, ging op een topic over game af en daar stond 720p als ondersteuning in. Staat de PS3 wel op 1080i ingesteld of de optie dat je die ondersteunde resolutie actief wil hebben?

Welke type/model tv heb je?

Als ik gewoon in het begin menu zit doet ie wel 1080i. Ik weet nu niet het nummer maar in ieder geval een samsung :P Maar verder weet ik niet hoe die ingesteld staat :confused:

Zou toch even willen weten welke Samsung. Staat achter op de sticker.

In je PS3 instellingen, zul je misschien nog wat aanmoeten vinken;
videooutput004.jpg

Oeps:p ff nog een keertje heen en weer lopen dan :o
Ik heb de Samsung LE40C653M2:cool:

Enigzins offtopic, maar ik heb respect voor je ogen dat je het verschil ziet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan