hoeveel is me pc nog waard

Status
Niet open voor verdere reacties.
nauw 100 euro wel meer hoor ik heb een dell dimension 2400 20 gb hardisk 512 mb 64 mb video kaart voor 120 euro verkocht

ik denk dat jij geen verstand van computers hebt :)

ik vond die van mij aardig serieus hoor.

zoiets kost geen drol meer om eerlijk te zijn.

maar als jij het zelf zo goed weet waarom vraag je het dan?

Dat heb jij dan helemaal verkeerd gedacht;) . Wat denk jij er nog voor te vangen dan?

meer dan 200 in iedregeval

kast en voeding zijn al duur 60 euro minimaal
geheugen 25 euro
harddisk 20 euro
prosesor kosten nu in de winkel 70 euro (25 euro)
sd reader 15 euro
net nieuwen dvd branden 15 euro...

en als er een scherm bij doe :) acer al1714 of acer al1715

nog iemand prijs met en zonder scherm??

Laatst bewerkt:
Even offtopic..

Beste Vincent, ik zou sowieso een beetje oppassen met je uitspraken zoals die ene tegen Frank. Als er iemand verstand heeft van computers is onder andere hij het wel.

Uiteindelijk zitten we hier allemaal om te helpen en geven we ons eigen idee/mening, als jij sowieso al niet van plan bent een andere mening dan de jouwe te accepteren raad ik je bij deze aan om vooral niet te vragen wat anderen er voor zouden geven.

Even on-topic; ik kan de precieze componenten niet meer zien, maar als ik zo een beetje de reacties zie, zal het wel niet veel soeps zijn geweest. Meer dan 200 euro vang je sowieso niet voor een afgeschreven computer.

Laatst bewerkt:
Beetje erg vreemd je eerste bericht aan te passen, als je een antwoord hebt gehad. Gezien het eerste bericht er nu niet meer is, is het topic ook overbodig, dus een slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan