hoeveel keer draadloos op een draadloze router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robotto

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Berichten
779
Ik heb een Wireless LAN router van digiconnect. Ik kan hier 4 PC's op aansluiten (LAN) en heb een antenne voor het draadloze gebeuren. Wat mij helemaal niet duidelijk is (staat ook niet in de handleiding ;) ) is hoeveel draadloze verbindingen je hiermee kunt hebben. ik heb al een wireless laptop draaien en nu wil ik een extra PC ook wireless via deze router laten internetten. kan dit wel of moet ik vanaf de router een UTP-kabel trekken naar de slaapkamer?
 
Hi.
Natuurlijk kun je meerderen doen Je zou volgens mij een stuk of 5 Draadloze pc's kunnen aansluiten.
maar 2 moet wel lukken!
 
Eigenlijk een beetje stomme vraag dus. Wordt de verbinding trouwens niet gedeeld qua snelheid, met andere woorden wordt je internetsnelheid niet gehalveerd als er 2 PC's het net opgaan?
 
Dat weet ik eigenlijk niet maar wat ik wel weet dat als je Echt met hoge snelheid gaat downlaoden niet meer kan game omdat je "PING" dan omhoog gaat bij Multiplayer spelletjes .
En dat ligt ook weer aan de snelheid he
als je met 11 mbps gaat game of downloaden kan het internet nog wel eens sloom gaan doen
 
Er kunnen in principe veel PC's worden aangesloten op één wireless router. Als stelregel geldt wel dat de snelheid daalt naarmate het aantal PC's stijgt. Men moet namelijk dezelfde bandbreedte delen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan