Hoeveel RAM neemt jullie Explorer in beslag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Ik heb het over het process explorer.exe
Bij mij neemt ie een forse 46mb in beslag, dit varieert soms tot wel 80mb. Kan dat kloppen?

Bij mij is het ook 19 mb.

Wanneer springt die naar de 80 mb?
Ben je dan veel aan het doen? Zo ja wat?

19mb? Bij Windows XP? :(

Bij mij zit explorer constant rond de 50mb, als ik een beetje veel doe dan wordt het wat meer, maar het is niet zo dat als ik alles afsluit explorer weer minder RAM in beslag neemt.

Dit is overigens altijd al zo geweest, zelfs bij mijn vorige windows xp instalaties :(

Zowel Internet explorer (iexplorer.exe) als windows buroblad (explorer.exe) zijn om en nabij 17 Mb.

Weet iemand waar het aan kan liggen, dat explorer.exe zoveel RAM in beslag neemt?

Spyware? Heb je veel extra buttons bij i.e. ?

Nop. Helemaal niks. Ik scan ook regelmatig met Ad-Aware SE, Spybot enzo, SpywareGuard en SpywareBlaster erop staan, een betere HOST file, virusscanner, firewall. De hele mikmak :)

31 MB hiero, misschein heeft het te maken met het feit dat je net als ik ontiegelijk veel mapjes hebt :p

Explorer.exe: 34.316 kB fysiek, 23.080 kB virtueel.

34 en 24 MB dus :).

Ik zou me er niet te druk over maken.

Geplaatst door Systemizer X100
Waar zie je dat, fysiek en virtueel?

attachment.php

Ik merk dat mijn explorer.exe trouwens erg beïnvloed wordt door mijn virusscanner, internetgedrag en het openen en sluiten van applicaties (eg Office).

Bijlagen

• taskmanager.png
    taskmanager.png
    38,1 KB · Weergaven: 128
Hmm, ok. Ik heb het een en ander eventjes ingesteld, ik heb dus 50 mb fysiek ramgebruik voor Explorer, 21mb virtueel. Hmm. Achja.

13Mb hier
maar ik werk met een klassieke weergave, heb wel een dual screen, met een extra werkbalk waar al mijn programmasnelkoppelingen op staan, en op het bureaublad zelf staan al mijn recente bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan