Hoeveel regels een pagina einde

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannr1

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2008
hoi,

ik kan Word redelijk goed met heb er geen cursus over gehad, ik heb een verhaal en normaal bepaald Word zelf hoeveel regels een pagina einde heeft, maar nu gaat de pagina mee als ik naar boven op beneden druk. dus soms word dan een pagina heel kort en sommige lang, ik kan dus niet een nieuw hoofdstuk op een nieuwe pagina zetten want ik ja kom er nooit zeg maar. hopelijk is het duidelijk, en kan me iemand helpen, het irriteerd me erg.

groeten, dannr1

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, da's dus niet echt een duidelijk verhaal............

ZIP maar een voorbeeld in en post het als bijlage.

cntr + enter maakt een pagina einde aan
wanneer je dat niet bedoelt dan de opmerking van pasja.

was ik al bang voor;) dan zal ik nu proberen wat gemakkelijker:

als je een leeg document hebt, en je scrolt naar beneden dan komt er op een gegeven moment automatisch een pagina einde die word zelf heeft ingesteld. elke pagina hetzelfde.
nu bij mij is dat niet elke pagina hetzelfde, soms komt al naar 10 regels een paginaeinde.
en die pagina einde kan ik niet verzetten. hopelijk is het zo wat duidelijker.

groetjes dannr1:)

dan ben ik toch nieuwsgierig naar een voorbeeld bestandje.
Staat afdruk weergave aan?
Zijn de pagina afmetingen overal hetzelfde bij de pagina instellingen?

je kunt trouwens proberen om normal.dot te wissen.
wanneer je word weer opent wordt er eem nieuwe stadaard aangemaakt.
Het staat ws hier
Documents and Settings\ gebruikersnaam \Application Data\Microsoft\Templates\11Normal.dot
Hier lees je meer

Dat bestand waar dit allemaal in gebeurt, heb je dat zelf gemaakt of heb je dat gemaild gekregen of anderszins van "buiten" gekregen?

We zouden inderdaad een voorbeeld willen zien.

Enkele zaken waar ik dadelijk aan denk.
Misschien is een paragraaf geformatteerd als "page break before"?
Ofwel zijn de paragrafen geformatteerd als "keep with next", waardoor je inderdaad onregelmatige page breaks gaat krijgen.

Alleszins, de oplossing is wellicht te zoeken onder Format>Paragraph>Line and Page Breaks

(sorry, dit is een engelstalig Word 2000, maar ik hoop dat mijn aanwijzigingen je toch op de juiste weg zetten)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan