Reobijn123
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 mei 2023
- Berichten
- 13
Ik heb de laatste tijd te weinig met Excel gedaan dat ik niet meer weet hoe het ook al weer zit.
Ik heb een excel bestand nodig waarbij ik makkelijk kan zien hoeveel uren ik op wat kan declareren.
Ik heb een bestand bijgevoegd.
In kolom A komt de datum waarop gewerkt is.
In Kolom B de begin en eindtijd
Het is dan de bedoeling dat hij zelf in gaat vullen hoeveel uren er gewerkt zijn volgens de kop van kolom C,D,E en F
En dan onder de kolommen C,D,E en F op rij 10 moeten dan de totaal uren van die kolom komen
Ik heb als voorbeeld even handmatig uren geplaatst voor de maandag.
Ik weet niet of wat ik wil ook mogelijk is maar zou graag horen hoe en met welke formules ik dit kan bereiken
Ik heb een excel bestand nodig waarbij ik makkelijk kan zien hoeveel uren ik op wat kan declareren.
Ik heb een bestand bijgevoegd.
In kolom A komt de datum waarop gewerkt is.
In Kolom B de begin en eindtijd
Het is dan de bedoeling dat hij zelf in gaat vullen hoeveel uren er gewerkt zijn volgens de kop van kolom C,D,E en F
En dan onder de kolommen C,D,E en F op rij 10 moeten dan de totaal uren van die kolom komen
Ik heb als voorbeeld even handmatig uren geplaatst voor de maandag.
Ik weet niet of wat ik wil ook mogelijk is maar zou graag horen hoe en met welke formules ik dit kan bereiken