Hoeveel waard?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens dit slaat werkelijk nergens op.
Marsmannetje is de enige die hier gelijk heeft.
Voor die oude onderdelen plus het onduidelijke gebrabbel van GTAIV is dit misleiding van de eerste klasse.

Wie zegt nl. hoeveel FPS gta op medium heeft?
Vind GTAIV 20 FPS al goed of is hij toch kritischer en heeft hij het liefst 60 FPS?
En bottlenecked dat systeem niet met zo los bij elkaar geraapte onderdelen?

Hij misleidt niks...

hij zet hardware op marktplaats en vertelt precies waar die hardware uit bestaat.
hij liegt niet over welke processor snelheid het is bijv.Dat zou dan wel misleiding zijn.
En als gta bij hem er speelbaar mee is dan is dat zo.In welke mate dat dan is....is zijn ervaring.
een stukje onderzoek van de evt koper moet er ook zijn.Dat is met alles zo..een pc,auto of huis noem maar op...
En prijzen die gegevn worden op marktplaats liggen nu ook eenmaal anders als dat men het er hier voor zou geven.
Ik persoonlijk kan me idd niet vinden in de opmerking van Dyonko1 om 17.46 uur.
maar laten we hier maar over ophouden.

Laatst bewerkt:
Ben het ermee eens dat hij geen valse informatie verschaft, maar helemaal netjes vind ik het ook niet. Je zou die onderdelen natuurlijk prima kunnen verkopen alszijnde PC om mee te kunnen internetten en lichte spellen te spelen. Veel mensen zonder enige pc kennis zullen bij het horen dat die GTAIV kan spelen denken dat het een hele aardige game pc is, omdat een aantal maanden geleden nog zo was dat GTAIV hoge systeemeisen had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan