Hoeveel Watt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmeh2

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2009
Berichten
177
Hallo,

Ik wil een systeempje bij Alternate samenstellen en daar had ik een voeding van 600 Watt bij gevonden. Nu heb ik een testje gedaan op een site waar je de videokaart, processor e.d. moest invullen, daar kwam als max. verbruik 612 Watt uit. Maar ik weet niet zeker of die wel klopt. Dit is de samenstelling
Heb ik daar meer dan 600 Watt voor nodig?

Alvast bedankt!
 
Hoi,

Nee hoor genoeg watts zou nog wat minder kunnen maar je weet nooit in de toekomst.

Modag
 
Hoi

ik heb geen vertrouwen in die uitslag dat je daar meer als 600w voor nodig hebt.

een goede Amerk voeding van 500 zal al ruim voldoen
Maat toekomst gericht??
 
Gelukkig maar :) Ik denk trouwens niet dat ik er extra dingen in ga doen in de toekomst.
 
Hoi,


Dan zou je die van frankwannet kunnen overwegen.

Modag


Aangepast omdat mijn link niet werkte maar had de zelfde
 
Laatst bewerkt:
Die 1e cooler master zou ik niet doen. De M520 is wel goed.
Dat heeft trouwens niets met het wattage te maken, maar meer met de bouwkwaliteit van de voeding.


Met het systeem zou je genoeg hebben aan een sterke 400W.
500W is wel verstandig. Zeker ivm toekomstige uitbreidingen (ook al zou je nu niets weten)

Naast de Real power M520 2 andere opties:
http://www.alternate.nl/html/produc...DWARE&l1=Energie&l2=Voedingen&l3=tot+600+Watt
http://www.alternate.nl/html/produc...DWARE&l1=Energie&l2=Voedingen&l3=tot+600+Watt
 
Ik kan toch ook gewoon die voeding die ik er al in had gezet erin laten?
 
Zekers kan dat....:thumb:

al is ie ook wel wat(ts) teveel.
 
Laatst bewerkt:
Dan doe ik dat denk ik. De reacties daarop zijn wel goed en duur is ie niet echt. Bedankt voor het helpen iedereen :):thumb:
 
Ik zou persoonlijk voor de Modxstream/fatalty voeding kiezen.
Deze zijn modulair, hebben gescheiden 3,3/5V en 12V-lijnen. (technisch verhaal -> tis op zich niet erg, je kan ze met allemaal draaien).


Frank:
Die voeding is in principe prima. Maar het is niet zo krachtig als dat ie lijkt te zijn.
Eigenlijk is het te vergelijken met een goede 350W. En dat is dus wat te zwakjes voor een gamepc met HD4870.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan