Hoeveel zou je over hebben voor de volgende website

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorenman

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2013
Hallo allemaal!

Ik heb net een WordPress Thema gemaakt en helemaal afgerond, klaar voor publicatie!
Ik wil dit WordPress thema gaan aanbieden op Themeforest (een site waar je WordPress thema's kan verkopen).

Maar hoeveel zouden jullie over hebben voor deze website?

http://www.reddle.nl/simpleblogging

Groetjes,
Joren

Dag Joren,

Persoonlijk vind ik de theme maar +- 10 euro waard, het is een "simpele" theme. Je kan via Themeforest of andere websites voor ongeveer 20 á 25 euro een uitgebreide theme kopen.

Paar dingen die mij opvallen:
- Zoek button staat in FF onder het zoekveld i.p.v. ernaast.
- Nederlandse website maar de lees meer button is in het Engels.
- Uitlijning van de widgets in de sidebar kan beter.

Als je een logo zou plaatsen en andere content (bijv. wat de website allemaal kan) zou het er al beter uit zien. De gebruiker krijgt dan een beter beeld van hoe de website er uit kan komen te zien. Zie ook de voorbeelden op Themeforest.

Laatst bewerkt:
Zowel in FF als FF DeveloperEdition op Mac OS X
255a69d8ff59a8cd31d7a3872ed49d4f.png

Ah. Sorry. Ik heb alleen FF op Windows. Niet ver genoeg doorgedacht.

Ik heb het probleem met het zoeken in de sidebar verholpen.
Ook heb ik een logo toegevoegd en welke soorten templates we hebben.

Ik snap alleen de 'uitlijning van de widgets' niet goed, moeten ze meer uit elkaar staan of wat?

Begrijp mij daarnaast niet verkeerd, ik ben van plan om dit thema voor 20 dollar op ThemeForest te zetten.

Groetjes,
Joren

Hallo Jorenman,

Als je dit WordPress Theme op Themeforest wilt gaan aanbieden ben ik er vrijwel zeker van dat deze niet geaccepteerd zal worden door de reviewers. Dit is niet om jou werk af te kraken, want voor een simpele blog zou je thema prima kunnen fungeren, maar er is een bepaald niveau getrokken door Themeforest en daar voldoet dit theme nog niet aan. En waarom dan niet?

- Je theme bevat niets unieks ten opzichten van alle soortgelijke bestaande theme's op Themeforest.
- De vormgeving van je theme is (voor Themeforest) te simpel
- Er zitten nog een aantal technische fouten in, zoals hierboven al aangegeven door andere
- De verschillende pagina's lijken te veel op elkaar, misschien dat je de content kunt veranderen om het aantrekkelijker te maken.

Ik zou je daarom als tip mee willen geven kijk vooral naar het huidige aanbod theme's op Themeforest en stel jezelf de vraag: 'Wat maakt mijn theme beter ten opzichte van bestaande theme's'.
En geef vooral niet op als je werk wordt afgekeurd door de reviewers, dit zijn hele goede leermomenten om je werk eens te evalueren en jezelf af te vragen hoe je een theme (of template) beter kunt maken.

Hoop dat je iets hebt aan deze informatie,

Succes

Laatst bewerkt:
Ik kan er eigenlijk nog geen oordeel over geven in deze staat. Er moet wel iets meer op staan dan alleen wat tekst en op de homepage een afbeelding om het een theme te noemen.
Zoals ik hiervoor zei bekijk een paar goed verkopende theme's van een categorie waarvoor jij een theme voor wilt maken op Themeforest. Daar kun je heel veel van leren voor het maken van een eigen theme.
Ik las ook dat je zelf een prijs wilt geven aan je theme op Themeforest, dit is niet mogelijk, dit wordt door een reviewer van Themeforest bepaald.

Laatst bewerkt:
Met alle respect voor de moeite, maar naar mijn mening zijn beide thema's niet geschikt om geld voor te vragen. Dit is simpelweg omdat ze weinig unieks bieden t.o.v. bestaande thema's die je ook gratis kunt vinden in de thema-directory op wordpress.org.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan