hoeveel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander_rulez

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
209
Ik heb een site gemaakt voor een bedrijf. (www.finacare.nl)
En nu moet ik zeggen hoeveel geld ik ervoor wil hebben. Hoeveel vinden jullie dat ik hiervoor moet vragen? ik heb namelijk geen flauw idee............
 
Het is een mooie site. :thumb:

Alleen voordat ik je vraag kan beantwoorden zou ik moeten weten hoeveel tijd je erin hebt gestoken.
Maar als ik niet naar dat zou kijken zal ik toch een paar honderd euro vragen.

Greetzz York
 
Ik ben er eigenlijk helemaal niet zo heel lang mee bezig geweest ik denk ongeveer 4-5 uur maar.
En das trouwens erg veel zeg! een paar honderd euro???
 
Nou veel een paar honderd euro vind ik wel mee vallen. Als ze een speciaal bedrijf hadden ingehuurd dan waren ze wel wat meer kwijt. Tenminste dat denk ik. Misschien zijn er nog andere leden die een prijs kunnen laten horen. Want ik heb dan ook weer niet echt de tarieven in men hoofd zitten.

Greetzz York
 
oke! bedankt! ik zal even kijken hoeveel ik ervoor kan krijgen.......... :thumb:
 
Als je te weinig vraag, dan kom je niet geloofwaardig over, dus gewoon die paar honderd Euro vragen zou ik zo zeggen.
 
Zoek eerst anders even op google. Kijk naar de prijs klasse en kijk als je dan goed zit.

Greetzz York
 
Lijkt mij ook, ik kwam trouwens nog een kleine foutje tegen op de site;
De activiteiten vinden plaats vanuit kantoor eigne huis
En ik zou de site nog even centreren, want ik heb aan de linkerzijde van m'n scherm (1280) de site en de rechter een groot wit vlak, wat bijna de helft beslaat.
 
Ik zou nog wat aan dat mailform doen, zorg ervoor dat het gewoon rechtstreeks verstuurd kan worden en niet via het mailprogramma van degene die het formulier wil verzenden.
 
Gewoon zeggen dat je er dagen mee bezig bent geweest :p
 
En nog een foutje, "Vraag vrijblijvend informatie of maak een afspraak"

Ik zou zelf ergens rond de € 200,- rekenen, je hebt, neem ik aan, ook voorgesprekken gevoerd over hoe het één en ander er uit zou moeten zien en wat er op moest komen te staan.
 
Poeh hé, dat vangt best wel dan. Ik zal me er ook es in verdiepen.....:evil:
 
Hoi,

Het vangt inderdaad goed. Ik geloof dat bedrijven die dat speciaal maken zo rond de 1000 vragen. Dus kan aardige bijbaantje worden. :D

Greetzz York
 
Tjah, het probleem is dat de meeste bedrijven al een site hebben
 
Deze naam kan ontleedt worden in
de woorden financiën en care.
Ik zou ontleedt wijzigen in ontleed.

extra

Bent u ook zo onder de indruk geraakt van deze site?

Wij kunnen voor u een soortgelijke site verzorgen inclusief
de domeinregistratie e.d.
Dit al voor een éénmalig tarief vanaf €285,- (exclusief BTW).
Hier kan je toch al een indruk krijgen van wat je kan vragen.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door sander_rulez
Ik heb een site gemaakt voor een bedrijf. (www.finacare.nl)
En nu moet ik zeggen hoeveel geld ik ervoor wil hebben. Hoeveel vinden jullie dat ik hiervoor moet vragen? ik heb namelijk geen flauw idee............
Wat vragen zij aan jou voor de hosting? In je handtekening staan een drietal sites die op hetzelfde domein gehost worden (in aparte mappen), daar betaalt neem ik aan het bedrijf voor.

Misschien een eerlijke ruil: jij ontwerpt die site, zij geven jou ruimte en dataverkeer op hun host.

Trouwens, denk even aan afspraken maken tbv het onderhoud aan de site. Verder: incl. en excl. btw etc etc
 
Sander, als eerste mijn complimenten voor je ontwerp. Ziet er goed uit. Alleen nog een paar taalfouten er uit halen.
Tenslotte is één woord en afkorting van telefoon is tel en niet telf.
 
Je opmaak is mooi, maar op mijn scherm is een kwart van de pagina-rechts-blank. Dat oogt niet fraai. In de broncode zie ik dat je de border width en height met absolute waarden weergeeft. Als je hier relatieve waarden (bv procenten) voor gebruikt wordt je site denk ik mooier gecentreerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan