Hoge CPU, oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0129

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
Berichten
0
Hallo,
Wanneer ik op mijn laptop ga is mij CPU altijd erg hoog, wat kan ik hier aan doen? Zijn er programma's voor of iets anders?
Voorbeeldje: YouTube filmpjes speelt die heel sloom af ed.

Alvast bedankt!

Groetjes DzJoepY

PS. Screenshots die zouden kunnen helpen?
Speedtest.nl
Processen
Prestaties
 
ik zou de updates even uitzetten en dan nog eens proberen (zie je taakbalk afbeelding processen)
defragmenteer je hd
virusscan
malware scan (malewarebytes ofzoiets)
schijfopruiming
installeer ccleaner
http://www.ccleaner.com/download
en laat die je register eens opruimen en gebruik de cleaner
(register opruimen: hij vraagt voor een backup van het register doe dit altijd!!!!! Mocht er iets mis gaan heb je altijd een backup. maak bijvoorbeeld een map aan in je mijn documenten map.)
succes:thumb:
 
Wat voor pc heb je? Wellicht dat het gewoon inmiddels te zwaar voor je pc wordt?

Daarnaast heb je vrij veel pictogrammen rechtsonder staan zie ik, kijk eens wat je daarvan allemaal uit kan zetten?

En het verhaal van de poster hier boven mij even volgen ;)
 
@ orian: Daarnaast heb je vrij veel pictogrammen rechtsonder staan zie ik, kijk eens wat je daarvan allemaal uit kan zetten? dit is een mooie aanvulling op mijn verhaal orian bedankt :thumb:
 
Ik maak de updates even af. Dan die 2 anitspyware/mallware er over heen en ccleaner,
Ik heb een Acer Aspire 5520G. En die pictogrammen rechtsonder heb ik allemaal nodig, van rechts naar link: Geluid, internet, accu, audio, lauch manager, touchpad, sidebar (kan eventueel weg), Eset Nod32, internet, msn (kan eventueel weg) en update (die straks weg is). Ik hou jullie op de hoogte.

Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan