Hoge piep in mijn Nokia n97

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha Slayer

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2008
Berichten
53
Hallo,

Ik heb een 2 maanden terug een Nokia n97 gekocht.
Ik ben er erg blij mee maar ik ontdekte vandaag een hoge piep in telefoon. Deze piep is er altijd, behalve als ik mijn telefoon op toetsenblokering heb.

Ook krijg ik als ik mijn telefoon een 'Systeemfout'.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Moet ik mijn telefoon updaten of iets dergelijks? Ik heb hem laatst wel geupdate.

Alle hulp is welkom, en alvast bedankt!

Jelle
 
Ik weet van de Nokia N-serie dat wanneer er fouten gaan ontstaan; je software updaten vaak helpen wil. Dit kun je doen met PC Suite.

Zelf gebruik ik de Nokia N95 en daar helpt het vaak wel.
Probeer eerst een up te daten. Het kan sowieso geen kwaad.
 
Dit heb ik ook gehad. (die systeem error niet overigens) En een update en een totale reset hielp bij mij. Anders toch even terug naar de winkel...
 
Ik heb hem terug gebracht naar de winkel, na een dag belden ze dat ze er een nieuw beeldscherm in hadden gezet, nieuwe speaker, nieuwe microfoon en nog veel meer. Maar was nog niet verholpen....
Toen hebben ze hem opgestuurd.

3 weken later belden ze dat hij klaar was. Kwamen we hem ophalen, Testen we hem thuis uit. Was het nog niet verholpen. We hebben hem direct weer laten opsturen. Mijn type is straks al verouderd voordat ik hem weer terug heb... Ben ik weer toe aan een nieuwe...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan