Hoge veiligheidsmaatregelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raimonvn

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2013
Hoe zet ik mijn veiligheidsmaatregelen op zijn hoogst? Ik heb microsoft security essentials en firewall van zone alarm. Ik wil mijn veiligheidsmaatregelen op zijn hoogst zetten aangezien ik bedrogen ben door een goede hacker.

Wat kan ik als het maximale doen om mijn pc en mijn gegevens te beschermen op dit moment?
Mijn word heeft hij al gemold! HELP! Elk antwoord kan helpen!

Mijn nummer heeft hij al en mijn mail is al gehackt. Hij heeft dus nu ook mijn postcode enzovoorts.

Laatst bewerkt:
Dat klinkt behoorlijk serieus :mad:
Word gemold en je email gehackt....
Je nummer heeft hij al, welk nummer bedoel je precies? IP adres?
Je beveiligingen op de hoogste stand zetten heeft als nadeel wel dat er berichten uitgezeefd worden die wel te goeder trouw zijn.
Maarre...Meneer de hacker is al binnengekomen...
Ik zou in jouw geval met je pc naar een bedrijf stappen dat de pc helemaal - helemaal dus - schoonmaakt en vervolgens alles opnieuw installeert, veel werk, veel kosten, ik weet het.
Ik zou voortaan een gmail account gebruiken (ik ga ervan uit dat de gehackte mailbox live mail of express is)

Kun je btw nagaan hoe die hacker in je pc is gekomen?

Sterkte en sxxs

Oke, dankuwel. Hij heeft mail telefoonnummer en mijn postcode via die mail gekregen. Het was idd een hotmailaccount ik heb mijn firewall op high gezet en alle software die erop geupdate staat incl de pc. Gescant en verder geen sporen meer vernomen dus ik wacht nog even af.l en anders doe ik wat u mij adviseerde

Oke, Sorry voor mijn slechte Nederlands. Ik was net wakker. Maar heeft iemand nog tips om dit in het vervolg te voorkomen?

Heel fijn..:D
Je zou nog even met hitmanpro - gratis probeerversie voor 30 dagen - kunnen checken of alles weer ok is.
( let op of je de 32 of 64 - bit versie nodig hebt)

sxxs

Als de hacker binnen is geweest (wordt me niet helemaal duidelijk uit je verhaal) zou ik een back-up maken van je belangrijke gegevens en de boel formatteren en opnieuw installeren. Dan weet je tenminste zeker dat er geen rootkits of andere narigheden geïnstalleerd zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan