Holware Shutdown Timer Deluxe

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelimeck

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
Berichten
562
Hallo Helpmij-ers,

Ik heb weer eens hard gewerkt, maar het dan ook echt voor elkaar gekregen, een nieuwe software! Ik heb het Holware Shutdown Timer Deluxe genoemd, want het is luxer en sneller dan de gewone! :D


Informatie:
Holware Shutdown Timer Deluxe
Met deze luxueuze timer is het nog gemakkelijker om uw pc in te stellen voor het afsluiten.
Deze speciale versie van Holware Shutdown Timer is speciaal gemaakt voor het afsluiten. De volgende tijden zijn beschikbaar, die niet beschikbaar zijn in Holware Shutdown Timer, maar wel in deze versie:


•15 minuten
•30 minuten
•1 uur
•1 1/2 uur
•2 uur
•2 1/2 uur
•3 uur

Vele instellingen zijn toegevoegd en een automatisch HELP+FEEDBACK systeem. Overigens makkelijk te gebruiken! Twijfel niet en neem deze vernieuwde en geweldige software meteen in huis! Holware Shutdown Timer Deluxe, de opvolger van Holware Shutdown Timer mag je niet missen!

Ik heb hier de downloadlink:
http://www.holware.nl/onze_software.html
Of een directe download...

Willen jullie mij laten weten wat jullie vinden, en of de software ook werkt? Alles is gratis, en gemaakt op Windows 7 met Visual Basic 2008!

Er is een registratie voor nodig, niet verplicht, maar wel makkelijk! Registreren doe je via het instellingen menu in de Shutdown Timer. (dus na downloaden en installatie)

Groetjes Martijn
 
Laatst bewerkt:
nice... ik zocht al zo'n software.. :D
ik vind het jmmr van ms dat ze die commando met shutdown onklaar hebben gemaakt.. >.<
 
Hallo, heel erg bedankt voor je reactie, ik vindt het heel erg leuk om te lezen, echt super bedankt!:D

Alleen wat bedoel je met het commando van Microsoft?

Groetjes Martijn
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan