@Home Basis of Budget

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepermuntje

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Ik ben van plan om eens wat te gaan besparen op de vaste lasten en wil daarom mijn internetabonnement verlagen. Bovendien gebruik ik het niet meer zo intensief als vroeger.

Nu heb ik @Home Breedband. Ik wil overstappen naar Basis of Budget. Dat het downloaden langzamer gaat, dat weet ik en dat moet ik dan maar accepteren. Ik wil graag weten of je met zowel Basis als Budget nog realtime video kunt kijken zoals tv-programma's op uitzendinggemist.nl? Wie heeft er ervaring mee?

Geen Budget nemen!!!! Ik ken verschillende mensen met budget en het is hopeloos. Basis is daarintegen goed te doen, je kan gewoon breedbandfilmpjes bekijken e.d.

ik heb zelf basis.. werkt prima.. zelfs met een router en drie aansluitingen..absoluut aan te bevelen..

ken wel iemand die budget heeft en kan streaming nog wel goed audio beluisteren.. streaming video weet ik niet..

succes!

Inmiddels heb ik het abonnement omgezet naar basis. Op 6 oktober zal ik het ervaren hoe het is.

Met surfen zal je er niets van merken, alleen het downloaden van bestanden gaat wat trager.

Inmiddels ben ik enkele dagen in het bezit van het basispakket. Werkt prima. Kan streaming video bekijken. Het downloaden gaat wat langzamer, maar dat neem ik voor lief. Bovendien wordt binnenkort de snelheid toch verdubbeld bij @Home.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan