@Home cable VS Wanadoo ADSL?

Als ik zou mogen kiezen dan nam ik:

• @home cable

Stemmen: 12 85,7%
  • Wanadoo ADSL

Stemmen: 2 14,3%

• Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Laatst bewerkt:
@home, natuurlijk. Lees het artikel en je weet waarom ik bijzonder tevreden ben :D

Ik haal nu met @home breedband 530 kilobyte down en 15 kilobyte up. :)

Laatst bewerkt:
zonder DAP, rond de 400kb/s met DAP tot 1,4mb/s

[edit] sorry ook de up nog, meestal 16kb/s enkele uitschieters naar 25 [/edit]

Laatst bewerkt:
Ikzelf ben al 2 jaar tot volle tevredenheid klant bij @Home. Stabiele, snelle verbinding en geen problemen met mail. Maar er zijn ook andere klanten, dus kijk maar eens op www.troublesathome.nl
De problemen schijnen volgens mij nogal regiogebonden te zijn. Succes met je keuze!

groeten gkesler

Hmmm

Stop maar denk ik:
Helaas, u valt buiten het verzorgingsgebied van @Home. U kunt (nog) geen gebruik maken van onze service.

Ben bang dat mijn keuze verplicht snel gemaakt is. Heb ik helemaal niet aan gedacht, ik dacht dat je hier alles kon krijgen.

Zoetermeer probeert nog wel dé ICT stad van NL te worden. We hebben straalverbinding (8 MegaByte/sec (op school)), glasvezel, etc. Maar duur :eek:

veel problemen heb ik niet met @Home, soms (vaak) ligt de mail server eruit, of ligt het netwerk (deels) plat.

1 keer lag het 3 dagen plat...

maar verder, geen klachten (tot nu toe) :)

Laatst bewerkt:
Waarom neem je geen DSL van BBNED, 8 mbit down ofzo, dan heb je wel lekker snel :D

Laatst bewerkt:
Niet helemaal het record, maar het komt aardig in de buurt :)

attachment.php

Laatst bewerkt:
Geplaatst door maestro12
zonder DAP, rond de 400kb/s met DAP tot 1,4mb/s

[edit] sorry ook de up nog, meestal 16kb/s enkele uitschieters naar 25 [/edit]

OMG, htf lukt je dat de halen? i kheb ook @Home, maar standaard download ik meestal hooguit met 150kb/s.. met dap hooguit 200kb/s :|:eek:

Niet zo moeilijk hoor, je meld je aan bij @home en dan krijg je als proef een nieuw type modem :D (met in gebouwde router :D :D ) en dan blijk je in één keer heel snel internet te hebben.
En om de één of andere reden wordt de verbinding dus niet geknepen op de server van @home.

P.S. het ligt er natuurlijk ook aan waar je woont, @home in brabant is over het algemeen het snelst.

Ik weet niet of je toevallig nog op school zit ofzo, maar als jouw school bij surfnet zit dan kun je hiero echt een heel mooi ADSL abbo-tje afsluiten voor relatief zeer weinig euro-tjes!!! :D

Geplaatst door rene_overtoom
Wow ! Hoe kom jij trouwens aan 7 resourses bij DAP maestro12 :8-0: ?

Stick with the oldies, met andere woorden, niet altijd de nieuwste versie gebruiken maar gewoon een oudere blijven gebruiken die dat goedvindt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan