Home Cinema Set Gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Berichten
681
Beste toppers,

Met schaarste reden komt Netflix in Nederland! Dit was voor mij een reden om mijn TV-ruimte is flink te upgraden. Nu ben ik opzoek naar een mooi geluidssysteem voor mijn televisie.

Waarschijnlijk ga ik binnenkort een media speler kopen om Netflix op te bekijken (help me hier), maar eerst wil ik een mooie 5.1 geluidsinstallatie.
Mijn vraag aan jullie; hebben jullie tips voor aanschaf van een nieuw geluidssysteem. :)

Ik ben opzoek naar een 5.1 geluidssysteem voor ongeveer €200,-. Neem aan dat ik daarvoor goede speakers kan krijgen? Wat voor mij niet belangrijk is, is blu-ray/dvd opties en dergelijke.

Jullie tips zijn erg welkom! :thumb:

Alvast heel erg bedankt,

Stefan
 
Allereerst je vraag verplaatst naar de juiste sectie.
Ik heb zelf onlangs voor nog geen 150 euro een blue ray set (5.1/3D) gekocht van Sony, ben er zeer tevreden mee, en speelt naast blue ray ook bijna alle media af.
 
Hallo Jackall,

Thanks voor het verplaatsen en je reactie.
Waar heb je die set gekocht? Ben wel geïntereseerd.

Thanks!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben op zoek naar een 5.1 geluidssysteem voor ongeveer €200,-
Neem aan dat ik daarvoor goede speakers kan krijgen?
Bedoel je €2000 ? Dan kun je shoppen.
Maar voor €200 heb je een matig 5.1 setje met slechte speakers!! Verwacht bij dit bedrag weinig dan kan het uiteindelijk misschien nog meevallen :d
 
Hey 'Bron',

Als student zijnde is €2000,- wat aan de hoge kant ;)
Wil hem nog wel naar €250,- op krikken, maar meer zou ik zelf niet uit willen geven.

Wat dacht je van dit setje?

Thanks !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sony doet het in de prijsklasse waarin je zoekt best redelijk.
Onze tv op de slaapkamer is van Sony en heeft ondanks de kleine speakers en platte kast toch nog een aardig geluid.
Dit komt met name door de versterker van de tv die het geluid zoveel mogelijk oppoetst.

Suc6 met je keuze.
 
Laatst bewerkt:
Klopt het dat de Samsung HT-F5500 maar 1 hdmi en 1 optisch in heeft?
Bij mij zitten o.a. tv, mediaspeler, en game console (3 ingangen) op de versterker aangesloten.
 
Losse mediaspelers en mediastreamers doen uiteraard veel meer dan dit setje. Maar het moet binnen een bepaald budget vallen. Bij low-cost setjes kun je nergens op af gaan, en zeker niet op de specs.
Mijn tip: luister in de winkel naar wat setjes en kies wat het lekkerste klinkt. Voordat je koopt dan wel even kijken wat er allemaal voor features opzitten.
 
Thanks, ga ik morgen is naar de lokale geluidsboer ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Topic opgeschoond van de onnodige quotes.

Gaarne gebruik maken van de knop "Reageer op vraag" of venster Snel reageren.
Nu quote men telkens de voorganger. Topics worden zo onnodig lang met wederom de gehele tekst van de voorganger.
Een quote (of een deel van) kan men gebruiken als men ergens specifiek op wilt reageren.

Succes met de vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan