Home cinema set op Pc aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

grunn2

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2008
Hallo, Ik wou graag mijn home cinemaset aansluiten op mijn pc , weet iemand hoe dat moet?:shocked:

Kabeltje met aan één kant 3,5mm stereo jack [voor in de geluidskaart], andere kant 2x tulp [male] voor in de [eventueel aanwezige] aux aansluiting op de achterkant van je homecinema set...

Kabeltje met aan één kant 3,5mm stereo jack [voor in de geluidskaart], andere kant 2x tulp [male] voor in de [eventueel aanwezige] aux aansluiting op de achterkant van je homecinema set...

Krijg je hiermee ook 5.1 geluid?

Nee... geen 5.1
Dat lukt alleen als de geluidskaart een z.g. "coax" uitgang heeft [of een optische] en het homecinemaset ook zo'n ingang heeft....

Nee... geen 5.1
Dat lukt alleen als de geluidskaart een z.g. "coax" uitgang heeft [of een optische] en het homecinemaset ook zo'n ingang heeft....

Ok.. Ik heb gekeken bij Playback Devices (in Windows Vista, rechtermuisknop op die speaker rechtsonder in de balk)
Daar zie ik Digital Output Device (SPDIF Out) staan; als ik het goed heb, betekent dat toch dat ik een Optische Uitgang heb?

En voor de Home Cinema Set.. die ben ik nog aan het zoeken (en hopelijk vind ik er dan 1 met een optische ingang voor een redelijke prijs :confused: )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan