Hallo iedereen
Ik heb een vraag over een Home Cinema setje wat ik wil aanschaffen.
Heb laatst een Playstation 3 aangeschaft en hier wil ik ook op een mooi beeld kunnen gamen met een mooi geluidje
De set die ik nu op het oog heb.
De televisie die ik wil aanschaffen: Philips 37PFL7662
Het geluidssetje die ik wil aanschaffen: Sony HTD-750SF
De digitale ontvanger van @Home die ik waarschijnlijk nodig ben: Philips DCR 2020/03
Nu heb ik een verschillende vragen.
1 ) Ben ik een digitale ontvanger nodig?
2 ) Zo ja, kan ik met de afstandsbediening van de tv ook de ontvanger bedienen? (zenders zappen, teletekst, etc)
3 ) Weet iemand of er bij deze tv ook ghosting optreed als ik een voetbalwedstrijd bekijk?
4 ) Wat is de beste opstelling als ik de PS3 erbij heb?
5 ) Is alles met 1 afstandbediening te regelen als ik de rest ook van Philips aanschaf (dvd recorder, audio, enz)?
Meer vragen heb ik niet, tips en ervaringen zijn altijd welkom
Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt
Groeten
Hette
Ik heb een vraag over een Home Cinema setje wat ik wil aanschaffen.
Heb laatst een Playstation 3 aangeschaft en hier wil ik ook op een mooi beeld kunnen gamen met een mooi geluidje

De set die ik nu op het oog heb.
De televisie die ik wil aanschaffen: Philips 37PFL7662
Het geluidssetje die ik wil aanschaffen: Sony HTD-750SF
De digitale ontvanger van @Home die ik waarschijnlijk nodig ben: Philips DCR 2020/03
Nu heb ik een verschillende vragen.
1 ) Ben ik een digitale ontvanger nodig?
2 ) Zo ja, kan ik met de afstandsbediening van de tv ook de ontvanger bedienen? (zenders zappen, teletekst, etc)
3 ) Weet iemand of er bij deze tv ook ghosting optreed als ik een voetbalwedstrijd bekijk?
4 ) Wat is de beste opstelling als ik de PS3 erbij heb?
5 ) Is alles met 1 afstandbediening te regelen als ik de rest ook van Philips aanschaf (dvd recorder, audio, enz)?
Meer vragen heb ik niet, tips en ervaringen zijn altijd welkom

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt
Groeten
Hette