@home internet aansluiting probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mpfromnl1986

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
Berichten
34
ik heb sinds vandaag ( activatie datum van internet) @home internet soms. Bij het installatie pakket zat een kabelmodem met maar 1 uitgang voor een pc. Maar ik moet 2 pc's aansluiten. Dus ik kwam op het geweldige idee om een oude router van mijn vorige adres er tussen te koppelen en vanaf daar draadloos naar de pc's te werken. Ik heb voor de zekerheid wel eerst mijn eigen pc via de ethernet kabel aangesloten op de router, dus nog niks draadloos. Maar nu doet niks het. de kabelmodem wil geloof ik niks met mijn router te maken hebben dus dat werkte niet. Omdat ik ook niet super technisch ben heb ik de router ertussenuit gehaald. Maar nu heb ik een ander probleem. Mijn pc zegt bij inernet verbindingen dat ik verbonden ben met realtek fast ethernet router. maar dat klopt dus niet meer. Ik heb de hele verbinding weggegooit en geprobeerd opnieuw te beginnen. Nu gebeurde er eerst niks en later stond er precies dezelfde verbinding weer. niet met @home kabelmodem maar de router. Hoe kan dit, die router is allang verdwenen en ik heb gewoon een nieuwe lan verbinding gemaakt. Waarom werkt het dan nog niet? is het soms zo dat de kabelmodem de router heeft herkent als computer en nu mijn gewone pc niet meer wil accepteren? kan iemand mij aub helpen want ik word gek. Ik ben al geneigd om het hele zooitje terug te sturen. maar das ook weer jammer. Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
hey ik ga het strax proberen, heb eerst nog ff een ander probleempje op te lossen. ( zie hardware win xp besturingssystemen foutmeldingen, vraag is: inlog gegevens verdwenen?) in ieder geval bedankt voor je hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan