joanne
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 31 mrt 2001
Internet Security Pack NIEUW
Nieuw bij @Home is het Internet Security Pack dat wij samen met softwareleverancier F-Secure aanbieden. Dit pakket vervangt het huidige pakket dat u kent als PC Antivirus. Het Internet Security Pack is veel uitgebreider dan zijn voorganger en wordt door Windows Vista ondersteund.
Alle voordelen van het Internet Security Pack van @Home:
De nieuwe firewall in het basispakket houdt indringers buiten uw pc
Uw gegevens en privacy worden 24 uur per dag, 7 dagen per week beschermd
Eenvoudige installatie en bediening
Uw pc wordt automatisch gescand op virussen en spyware
Bovenstaand stukje copy&paste uit website van AtHome.
Heb eerst PC antivirus verwijderd en heb toen nieuwe software gedownload en laten uitvoeren. Heb er dus een abo op genomen. Best een zwaar pakket met imo veel toeters en bellen.
Het begint al goed...:evil:
Rechtsonder op mijn scherm zie ik ikoontje waarop een rode cirkel met een witte kruis erop. Weinig bemoedigend. Doe ik muis-over lees ik tekst: virus en spywarebescherming: storing.
Heb hierover al een berichtje gestuurd naar Athome, maar toch mijn vraag hier: iemand ervaring met dit pakket? Heb ik er uberhaupt goed aan gedaan hier een abo op te nemen?
Heb in mijn systeem nog wel lopen de freeware van Adaware en Spamfighter.
Nieuw bij @Home is het Internet Security Pack dat wij samen met softwareleverancier F-Secure aanbieden. Dit pakket vervangt het huidige pakket dat u kent als PC Antivirus. Het Internet Security Pack is veel uitgebreider dan zijn voorganger en wordt door Windows Vista ondersteund.
Alle voordelen van het Internet Security Pack van @Home:
De nieuwe firewall in het basispakket houdt indringers buiten uw pc
Uw gegevens en privacy worden 24 uur per dag, 7 dagen per week beschermd
Eenvoudige installatie en bediening
Uw pc wordt automatisch gescand op virussen en spyware
Bovenstaand stukje copy&paste uit website van AtHome.
Heb eerst PC antivirus verwijderd en heb toen nieuwe software gedownload en laten uitvoeren. Heb er dus een abo op genomen. Best een zwaar pakket met imo veel toeters en bellen.
Het begint al goed...:evil:
Rechtsonder op mijn scherm zie ik ikoontje waarop een rode cirkel met een witte kruis erop. Weinig bemoedigend. Doe ik muis-over lees ik tekst: virus en spywarebescherming: storing.
Heb hierover al een berichtje gestuurd naar Athome, maar toch mijn vraag hier: iemand ervaring met dit pakket? Heb ik er uberhaupt goed aan gedaan hier een abo op te nemen?
Heb in mijn systeem nog wel lopen de freeware van Adaware en Spamfighter.
Laatst bewerkt: