@home, IP-adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

VitaminX

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2006
Ik heb het ''Internet Soms'' van @home.

Maar, verandert mijn ip? zo ja, hoevaak?
Zo nee, kan ik het zelf, handmatig veranderen?
Ik heb windows XP home-edition..

B.v.d

Als je vaak je computer uitzet is de kans groot dat je af en toe een ander ip nr. krijgt, je zou het eens met je provider opnemen.

Zolang jij het modem niet uitzet (dus niet standby, maar stekker eruit) hou je in principe hetzelfde IP adres.

Waarom zou je het IP adres willen veranderen?

bovendien....een IP krijg je en kun je nooit zelf aanmaken... ( zo van doe mij maar 123.456.789....)

Ik heb gisteravond, de modem uitgezet, maar het IP adres is nog hetzelfde..Ik heb hem de hele nacht eruitgelaten..

Of zat ik bij de verkeerde? Want ik heb een zwart kastje aan de muur..redelijk groot, en een kleiner grijs kastje, met 2 antennetjes erop ofzo, en daar heb ik hem uitgetrokken..of was dit van mijn draadloze internet?

Sorry, ik weet er weer weinig vanaf xD

En ik wil mijn IP-even veranderen, omdat ik om foute redenen ergens gebanned ben, en wil dit eventjes rechtzetten. En ja, echt fout gebanned, en nee, geen herrie schoppen :).

Alvast bedankt voor de snelle reacties!!

Jep denk het dus ook..

Heb nu ongeveer 20 minuten de stroom van het modem afgehaald (lampjes branden niet meer), de stekker er weer ingestopt..maar niks hoor!

Enige andere suggesties?

Wat je het beste kan doen is contact opnemen met je provider..
Die kan er voor zorgen dat je een ander IP-adres krijgt.

Ik heb ook/alweer een @home probleem.

Goedenmiddag,

Ik zou dus graag mijn IP-adres willen veranderen.
Ik heb de service van @home ge-emailed, met de vraag; hoe het zou kunnen, en wat voor informatie ik allemaal nodig heb (computernaam, router etc).
Dus kreeg ik vandaag een e-mail terug, dat ik mijn IP-adres niet op aanvraag kon veranderen.
Maar een neef van mij, heeft dit, een maand of wat geleden, wel kunnen doen, d.m.v een telefoontje.

Dus mijn vraag;

- Waar zou ik heen moeten bellen? Op de site van @home staan een paar nummers, maar ik weet niet zeker welke ik moet nemen.

- Welke vragen moet ik rekening mee houden?

B.v.d

Volgens mij dit nummer: 0900 - 0740

Ze willen in ieder geval je postcode en huisnummer weten en ik denk ook een reden waarom je het wilt en wat je @home naam is.

Hmm, ok ik dacht persoonlijk ook aan dat nummer ja :)

Hmm, home-naam..geen idee xD dat wordt ff zoeken denk ik..

En zijn er bepaalde redenen waarvoor ze je IP-adres wel veranderen? Want een kameraad zei, als je zegt dat je I-net traag is, of geen verbinding maakt, dat ze eerst andere oplossingen zoeken, dus die manier sla ik wel over :P

Ik zou het echt niet weten bij welke reden ze je ipadres gaan veranderen. Dat weten ze bij @home beter (dat hoop ik voor je)

Ok, sorry voor het maken van de 2e topic trouwens!!

Ik heb mijn computernaam gevonden, dus ik gaat het maar eens even proberen :)

I'll keep ya'll posted!

-edit- Ik heb gebeld met @home, en de vriendelijke meneer, heeft mijn IP-adres bij deze verandert.

Dank u wel, voor alle hulp :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan