@home | MSN en Postbank werken niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

internetuser

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2005
Berichten
8
@home

Hallo Allemaal,

Een bekend probleem ook voor mij ! Geen MSN en Postbank.


Ik heb een kennis met het probleem. Wanneer ik de laptop naar mijn huis meeneem geen problemen meer !

Ik ken meerdere mensen met dit probleem, maar nog geen oplossing. Hebben jullie al een oplossing voor dit probleem. Volgens mij is het een @home probleem.....:rolleyes:
 
Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven.
Het is niet de bedoeling dat je in de vraag van een ander verdergaat over je eigen probleem.
 
msn en postbank heeft niks met @home te maken.
je hebt een internet verbinding die werkt of die niet werkt.
 
Mijn probleem is intussen opgelost, echter weet nog steeds niet precies wat er mis is gegaan..

Volgens diverse berichten die ik op internet heb kunnen vinden kan de oorzaak zijn dat je van @home een ip adres hebt gekregen dat op een blacklist voorkomt. In dat geval kan je ip dus door sites worden geweerd. @home heeft dit uiteindelijk ook aan mij bevestigd dat dit de oorzaak kon zijn voor mijn probleem..

Het vreemde is echter dat mijn ip adres na het zenden van diverse updates niet wilde veranderen. Heb op een gegeven moment linux geïnstaleerd.. daar werkte alles direct. Dat zou dan toch op een windows probleem duiden, maar alles werkte wel correct (onder windows) als ik de pc aan een andere verbinding hing.

Handmatig inkloppen van ip dat ik met linux verkreeg werkte wel onder prima onder windows... maar op het moment dat ik de vinkjes weer bij automatisch verkrijgen zette kreeg ik dat oude verotte ip weer terug.

En.. van de één op de andere dag ging het weer goed!!

Dus, heb geduld, of installeer linux! Bericht iig @home en laat je niet afschepen met een *** smoes, dat het niet kan en dat het een lokaal probleem is... Laat het probleem doorzetten naar de TD en geef je telefoonnummer met de vraag of ze je terugbellen!! (en bel 's avond, of in het weekend. Meer studenten aan het werk dus meer kans op iemand die wel enig benul van computers heeft.)

succes!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan