Opgelost Home page flikkert

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Lid geworden
20 mrt 2024
Berichten
26
Als ik land om mijn home page dan flikkert eerst de pagina. Het lijkt alsof mijn header traag is met laden. Ik heb dit probleem alleen op me home page. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen.

W3 total chache addon geinstaleerd

taxitristars.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt erop dat hij eerst je formulier rendert, en dan deze laat verdwijnen.
Zelf ben ik niet zo'n fan van die single-page layouts.
 
Mijn advies: Geen single page layout gebruiken. Het is irritant met laden, en ik zie het (gelukkig) ook steeds minder.
 
Beste aar,

allereerst bedankt voor je antwoord, maar ik zou niet weten wat je hiermee precies bedoelt of hoe ik nu verder moet om dit probleem op te lossen, zou je je antwoord willen toelichten?
 
Dat je omlaag scrollt voor alle content....

Maar ik zie ook dat je site een ruime megabyte groot is, en alles inlaadt. Dat kan ook voor traagheid zorgen.
Probeer je background eens flink kleiner te maken qua bestandsomvang, om eens te beginnen,
 
Ik probeer mijn background kleiner te maken. zou je nu even een kijkje nemen of er iets is veranderd in het bestandsomvang van mijn home page?
 
Het is al beter, maar ik zou zelf eens kijken of je wat meer kan doen met preloading. Of een compactere landingssite maken.
 
Ik gebruik Preloader voor webisite plugin, alleen vraag ik me af of er een preloader is die ik kan activeren per pagina?
 
Waarom niet voor een hele site?
 
Wat ook wel vaak een show-stopper is wat een WordPress site vertraagt zijn het aantal add-ons. Als ik eigenlijk al kijk naar hoe belachelijk log, groot en onoverzichtelijk een HTML-source is, dan zou ik eerder zeggen: Customized theme met minimaal aantal plugins. De meeste dingen kan je prima zonder theme inplementeren in je HTML, JS en CSS.

Maar dat is mijn mening. Gelukkig heb ik mijn eigen frameworkje waar ik sites op maak.
 
Ja, Aar ik heb de webiste eerst uitbesteed. Dus laten maken door een bedrijf ik was daar totaal niet tevreden mee dus ben ik er zelf maar mee aan de slag gegaan.
Het is voor mij lang geleden dat ik wat met websites deed dan praat ik over Dreamweaver tijden wat nu echt een flop is. Ik ken dus Wordpress en werk er mee sinds een maand.
 
Plugins zijn leuk, maar eigenlijk moet je er minimaal mee werken. Dus niet voor elke eye-candy iets toevoegen. Vaak levert de ene plug-in bugs aan omdat je weer een andere hebt die er slecht mee omgaat. Of die is die niet efficiënt gebouwd, of die is verouderd.

Verder zijn er vast wel profiler en analyze add-ons die het een en ander kunnen adviseren.
 
Opzich is dat geen probleem. Die wordt dan ook niet geladen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan