home-printer: beste prijs per geprint blad

Status
Niet open voor verdere reacties.

chatlap

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2007
Hallo, we worden rond de oren geslagen met de goedkoopste printers , maar ik ben nu al zoveel wijzer geworden dat ik ook moet kijken naar de prijs van de inkt .
Zijn er nog met andere zaken dat ik rekening moet houden?

En dus wat is de goedkoopste combinatie printer+ inkt+ andere ??? opgelet, ik heb vista. - er blijken niet zoveel mogelijkheden met deze vista te zijn

ter informatie
het is printen voor huis en tuis gebruik. dus Geen grote hoeveelheden . geen foto's
We hebben een lexmark maar omdat we nu een pc met vista-besturing hebben zijn we genoodzaakt een nieuwe te kopen.

bedankt op voorhand voor jullie hulp

Laatst bewerkt:
Ik denk ook dat je moet kijken wat je wilt printen.

Misschien is er voor de Lexmark wel Vista drivers beschikbaar.

Als je alleen maar wat tekst documenten wil printen volstaat een simpele printer.
Wil je ook foto's kunnen printen zal je een printer van wat betere kwaliteit moeten kiezen.

Even een voorbeeld wat niet relevant is voor jouw Vista, ikzelf print nooit foto's, deze laat ik door de fotograaf of kruidvat afdrukken, dat is veel goedkoper.
Daarom gebruik ik een heel oud printertje voor mijn tekst en excel bestanden ( een Canon BJC 250 ) waarvan ik regelmatig een cartridge koopt op de rommelmarkt voor 1 euro. Hiermee kan ik weer maanden vooruit.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan