@home product alert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank57

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2006
Berichten
185
Ik kreeg zojuist een mail van @home, maar er is iets mee en weet niet wat ik er mee moet, dit staat er in het mailtje:

P R O D U C T A L E R T

@Home heeft u een HTML mail gestuurd dat uw programma technisch
niet ondersteunt. Om de mail te bekijken klikt u op onderstaande link:

http://vedm.net/click2?l=nhwZU&m=3BHN&s=eCBAa

Met vriendelijke groet,

iemand een idee wat ik moet doen, instellingen veranderen of zoiets, of is het een fake mail???

bvd
 
Is geen spam, ligt aan je instellingen van outlook express dat je het bericht niet kan lezen.
Via de link die ik je gaf kan je lezen dat hoe je instellingen van OE nu staan wel veiliger is.
 
Jozo zei:
Is geen spam, ligt aan je instellingen van outlook express dat je het bericht niet kan lezen.
Via de link die ik je gaf kan je lezen dat hoe je instellingen van OE nu staan wel veiliger is.
oke dan weet ik voldoende en laat die instellingen zo staan.
bedankt:thumb:
 
Product Alert

Geachte abonnee van Internet Intensief,

Goed nieuws: uw internetabonnement wordt sneller en de prijs blijft gelijk!

@Home werkt voortdurend aan de kwaliteit en service van Internet Intensief. Daarom gaat de snelheid binnenkort omhoog. De nieuwe maximum downloadsnelheid wordt 8.000 kbit (8 Mbit) per seconde en de nieuwe uploadsnelheid 1.200 kbit (1,2 Mbit) per seconde. Daarmee gaat u aanmerkelijk sneller internetten, online gamen en e-mailen.

Daarnaast wordt de capaciteit van uw e-mailbox vergroot van 10MB naar 25 MB. De maximum grootte van een e-mail die u kunt verzenden of ontvangen, wordt 10MB.

Uw internetsnelheid wordt overigens voor een deel bepaald door bijvoorbeeld de drukte op het internet, de instellingen op uw pc en het aantal pc’s waarop in uw huis tegelijkertijd gebruik wordt gemaakt van internet. Dat zijn omstandigheden waarop @Home geen invloed heeft.

De nieuwe snelheid wordt in fasen ingevoerd vanaf 3 juli a.s. Vanaf deze datum kan het maximaal 2 weken duren voordat de nieuwe snelheid voor u gaat gelden.

Veel en vooral sneller internetplezier!

Met vriendelijke groet,


Paul Doop
Directeur Klantenservice



Copyright Essent Kabelcom 2006. Alle rechten voorbehouden.
Privacy Policy
Product Alert wordt uitgegeven door @Home. @Home streeft ernaar om in deze e-mail correcte informatie te verschaffen. Het kan echter voorkomen dat de informatie in deze communicatie onvolledig of onjuist is. Aan de gegevens in deze e-mail kunnen geen rechten worden ontleend. @Home aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie.
Veritate Emailmarketing / Powered by Tripolis Solutions


Hallo oke dit staat er in de mail.
Het lijkt mij geen valse mail,

Als je onder normaal op E-mailmarketing klikt krijg je deze site
http://www.veritate.com/

Kijk je dan verder bij costomers

zie je dat hun dit doen voor @home ;) en nog veel meer bedrijven

Gr Iwan
 
Laatst bewerkt:
als jij dat mailtje krijgt van @home, ik heb het ook gehad, dan betekend dat dat ze weer iets nieuws uitvoeren.
Zoals je nu kunt lezen gaan de snelheden van het breedband abbo. omhoog.
Wees blij.
Kun je nog sneller surfen en downloaden.

Het is dus geen spam maar gewoon een mededeling aan de @home abbonees
 
puppie zei:
als jij dat mailtje krijgt van @home, ik heb het ook gehad, dan betekend dat dat ze weer iets nieuws uitvoeren.
Zoals je nu kunt lezen gaan de snelheden van het breedband abbo. omhoog.
Wees blij.
Kun je nog sneller surfen en downloaden.

Het is dus geen spam maar gewoon een mededeling aan de @home abbonees
snelheid van @home regelmatig gaat omhooog van 2mb naar 4 mb en daar ben ik zeker blij mee.
Ik heb ergens vernomen dat het met de instellingen van outloook te maken heeft maar wel veiliger is op die manier zoals het nu ingesteld staat.

bedankt voor je reactie
 
kan wezen dat je geen html mail kan openen , dit van mij open eerst ook niet alles.
dan kan ik op kloptje drukken en zie ik de helepagina wel ,
Is wel ideaal dat het zo staat ingesteld,
dan weet je zeker dat je lang zo snel geen virussen en spam binnen krijgt.

dus lekker zo laten staan ;)
 
iwan21 zei:
kan wezen dat je geen html mail kan openen , dit van mij open eerst ook niet alles.
dan kan ik op kloptje drukken en zie ik de helepagina wel ,
Is wel ideaal dat het zo staat ingesteld,
dan weet je zeker dat je lang zo snel geen virussen en spam binnen krijgt.

dus lekker zo laten staan ;)
precies ik laat het zo staan.

bedankt:) :) :) :) :) :) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan