@ Home Site

Status
Niet open voor verdere reacties.

DoRcO

Verenigingslid
Lid geworden
21 aug 2007
hoe maak ik een site met @ home ?

ik heb nu wel webspace, maar ik krijg het niet voor elkaar om iets erin te zetten. In de index heb ik alleen maar parent directory staan.

Mijn site ziet er nu nog zo uit

naamloosbl8.jpg

Je doet het goed.............
Alleen..................
je weet niet dat indien je je websiteadres intikt
op de server gezocht en getoond wordt
een bestand genaamd indez.html

Nu je dit weet, is het simpel.
Maak een pagina en sla op als index,html
dan zal het werken.

:cool:

Zoals ik eerder heb vermeld, via FTP is de gebruikelijke weg, tenzij deze provider andere protocollen bedacht heeft, zoals vroeger bij HetNet het geval was.

hoe kun je dan inloggen op die FTP ?? of hoe kan ik bestaneden toevoegen via die FTP ?

hoe kun je dan inloggen op die FTP ?? of hoe kan ik bestaneden toevoegen via die FTP ?

Het is bij home heel makkelijk ! :) je hebt geen FTP prgr nodig ( wel je IE ..... ) ! Lees even de manual in de site van home, het gaat met copy en past : simpeler kan het niet, suc6 Leon25 :cool:

Laatst bewerkt:
Het is bij home heel makkelijk ! :) je hebt geen FTP prgr nodig ( wel je IE ..... ) ! Lees even de manual in de site van home, het gaat met copy en past : simpeler kan het niet, suc6 Leon25 :cool:

wij hebben al veel op die site van home.nl gekeken, maar we kunnen niks erover vinden,
kun je ook een site met FrontPage maken en die op home.nl uploaden ofzo?
@home zal frontpage wel ondersteunen stond ergens, :confused:

Zoek de FAQ list bij : internet users oid ..... even zoeken.!

Ja, natuurlijk gaat het ook met Frontpage !!!!! No problem. Het is dat ik met diverse anderen bezig ben anders kon ik zelf even kijken en je dat doorgeven. Nogmaals : je kan alles uppen uitsluitend mbv IE

Inderdaad of dit ja : http://www.home.nl/mijnhome/webmail_webspace/webspace/

Laatst bewerkt:
wij hebben een bestand gemaakt:

"Index.html" deze hebben we naar die lijst gesleept, en dan opend er zich een nieuw scherm, en dan krijg je een melding:" Foute Internet pagina, Internet word afgelosten" ofzo,, zo iest,

?

Index.html
is onjuist
moet index.html
zijn.

NOOIT HooFDleTTers gebruiken in je filenamen en PLaaTjesnamen.
Snapt de browser niet goed.
En ook GEEN SPATIES
wel
mijn_hondje.html
maar niet
Mijn hondje.html

:cool:

Hm ..... als je werkt met verslepen van files dan weet ik dat je map in je eigen pc open moet zijn, die mag je niet afsluiten zolang je zaken naar home transporteert, upload ..... Ik herinner mij nog dat die mededeling ergens voorkwam, en na lezen v FAQ was alles duidelijk

Hoe dan ook, veel suc6 ermee, moet lukken gewoon.

Uiteraard een correcte filenaam en extensie aanhouden, anders wordt het ook niks .....

Laatst bewerkt:
het slepen lukt niet, we hebben op de @home site gekeken, daar staat het heel makkelijk gewoon een online map waar je het insleept, maar wij hebben die map niet, het plaatje dat helemaal boven aan staat is alles dat we krijgen, op zowel de site als in de publieke map :confused:

ja ik snap wat je bedoelt, deze laptob heeft Vista, maar bovenaan staan een plaatje, dat is het enige dat we te zien krijgen, we hebben al een voorbeeld gezien hoee het wel hoort, alleen krijgen wij het niet zoals in het goede voorbeeld,,,

Probeer het dan eens anders, open je webspace in windows verkenner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan