@home telefonie

Status
Niet open voor verdere reacties.

TorukMakto

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2002
Hoi.

Wie heeft er ervaring met @home telefonie? Is de installatie zelf makelijk uit te voeren of is het aan te raden om dit door een monteur te laten doen (€ 99.00)? Zijn Jullie tevreden over installatie en telefoneren via de kabel? Zie graag Jullie ervaringen tegemoet.

Lei.

Ik heb al sinds vorig jaar september telefonie van @home. Ik kon hem makkelijk zelf installeren daar je een uitgebreide instruktie krijgt met foto`s hoe je het moet doen.
Vrienden in de buurt hebben hem ook zelf aangesloten. Het is zonde van de 99 euro.
Je hebt misschien zelf ook mensen die je kent die @home telefonie hebben waar je eventueel kunt kijken maar neem maar van mij aan je kan het makkelijk zelf. Daarnaast als je het pakket binnen krijgt kun je nog altijd via de hulplijn geholpen worden.

Succes

Wat is het voordeel van @Home telefonie?
Gesprekskosten zijn hetzelfde als bij KPN.
Alleen de maandelijkse kosten zijn lager.
Maar dan moet je wel je tel. aansluiting opzeggen. Wil je in de toekomst een betere(lees: goedkopere) aanbieder nemen via ADSL, kan je je lijn weer laten aansluiten, met de nodige kosten natuurlijk.

Kijk eens voor een account bij Voipbuster. Dit icm een internet telefoon drukt al aardig de gesprekskosten.
Bellen naar alle vaste nummers in NL is gratis(en nog veel meer landen)

Gesprekskwaliteit is goed te noemen. Installeren en registeren kost je €1,30

Er staan hier al heel veel uurtjes op de voipbuster teller, maar heb nog steeds hetzelfde beltegoed. :-)

Bedankt voor Jullie reacties zover apoe, patrickt en Wipneus :)

@ Wipneus.

Hoe bevalt het in het algemeen het telefoneren via @Home? Is het de moeite waard om over te stappen? Ik heb zelf een @Home breedband internet verbinding en dit bevalt mij zeer goed. Daarom wil ik graag telefonie combineren met het internet, maar ook natuurlijk vanwege hun aantrekkelijk pakket dat ze bieden op dit moment...:D

Lei

l.slaats. zei:
Bedankt voor Jullie reacties zover apoe, patrickt en Wipneus :)

@ Wipneus.

Hoe bevalt het in het algemeen het telefoneren via @Home? Is het de moeite waard om over te stappen? Ik heb zelf een @Home breedband internet verbinding en dit bevalt mij zeer goed. Daarom wil ik graag telefonie combineren met het internet, maar ook natuurlijk vanwege hun aantrekkelijk pakket dat ze bieden op dit moment...:D

Lei

Aantrekkelijk?

patrickt zei:
Wat is het voordeel van @Home telefonie?
Gesprekskosten zijn hetzelfde als bij KPN.
Alleen de maandelijkse kosten zijn lager.
Maar dan moet je wel je tel. aansluiting opzeggen.

Het abonnement kost maar € 5.95 per maand (Moet je wel @Home internet abbonee zijn). Dus bespaar ik mij ongeveer € 14.00 alleen al op het abonnement (heb KPN) per maand! Dat is best veel geld..

http://www.home.nl/producten/telefonie/tarieven

Laatst bewerkt:
[Het is mooi da thet bij jou zo goed loopt, volgens nova zit er nog wel een hoop kindeziektes in. maar dat geld ok voor de andere providers..succes, het is wel de toekomst.

Laatst bewerkt:
l.slaats. zei:
Het abonnement kost maar € 5.95 per maand (Moet je wel @Home internet abbonee zijn). Dus bespaar ik mij ongeveer € 14.00 alleen al op het abonnement (heb KPN) per maand! Dat is best veel geld..

http://www.home.nl/producten/telefonie/tarieven

Dit telt inderdaad wanneer je je ontdoet van de KPN aansluiting.
Echter, ik vind de Voip telefonie nog in een te vroeg stadium om mijn vaste aansluiting op te zeggen.

Veel ADSL aanbieders bieden tov @Home meer snelheid voor een lagere prijs, dus er komt misschien een tijd dat je weer wilt overstappen. Dan zal je opnieuw een vaste aansluiting moeten nemen, wat de nodige kosten weer met zich meebrengt.

Ik zou een tijdje wachten met het nemen van zo een beslissing, en kijken hoe de markt zich gaat ontwikkelen tov Voip telefonie. En tussentijds bel ik gewon gratis met Voipbuster.

Mvg Patrick

@patrickt

Het klopt inderdaad van die vaste aansluiting, dat is zeker waar. Als je deze weer opnieuw wilt aanvragen kost dat veel geld. Daarom probeer ik ook zoveel mogelijk informatie te verkrijgen of het ook wel waard is om over te stappen.

Bedankt patrickt voor je reactie, ik zal er zeker over nadenken :)

apoe zei:
Is Voipbuster dan gratis ?? dat wil ik ook wel.:p

In ieder geval al naar alle vaste nummers in Nederland.
Voor de overige landen kan je kijken op www.voipbuster.com

Eerst installeren, registreren, en dan mbv je telefoon €1,30 op je credit zetten.
Daarna kan je eindeloos bellen. :p :p :p :p :p :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan