@home verbinding.........

Status
Niet open voor verdere reacties.

wheijkoop

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Beste .......,

Een pluim voor degene die de oplossing weet:

Ik heb al 3 jaar internetverbinding van @home, nooit echt problemen gehad. Sinds een maand alleen maar problemen.
De verbinding valt regelmatig uit (meestal om de vijf minuten) waarbij firefox de server niet kan vinden, het vreemde is dat msn (niet altijd) het meestal wel blijft doen. Meestal is de volgende oplossing weer voldoende om vijf minuten verbinding te hebben (Verbinding uit- en inschakelen, verbinding herstellen, ipconfig/flushdns in msdos prompt intypen) Hoewel ik regelmatig de melding krijg dat er een 100,0 mbps verbinding is met @home,
Echter op de andere computer (heb router) werkt dit niet en blijft hij hangen met de melding dat het ipadres niet vernieuwd kan worden. @Home geeft uiteraard weer geen thuis, dus zal zelf weer moed moeten blijven houden om het probleem op te lossen.

Wie heeft er een idee waar ik het moet zoeken???

@home is de laatste tijd bezig met de servers enz.

Snelheid omhoog en met dat kabel bellen.
Heb er een weekje last vangehad maar loopt nu weer als een speer.

Misschien is er onderhoud in jou regio dit kun je zien op de @home site.

Anders gewoon bellen en zeuren dat je ander ip wilt vanwege verbinding of een ip reset.
Heb eigenlijk nooit problemen bij @home en wordt meestal snel geholpen

Laatst bewerkt:
Als ik de storingsdienst bel van @home krijg je bij mijn postcode al meer dan 2 maanden het antwoord dat er een storing is.
Waarschijnlijk zal ik elke keer de verkeerde medewerker aan de lijn krijgen, maar over het algemeen weet ik er veel meer van dan die medewerkers.
Hoe werkt dat andere ip adres dan? Moet je dit daarna dan ook in de router wijzigen neem ik aan? Op dit moment staan mijn instellingen op de pc namelijk dat de pc automatisch het ipadres moet toewijzen.

wheijkoop zei:
Hoe werkt dat andere ip adres dan? Moet je dit daarna dan ook in de router wijzigen neem ik aan? Op dit moment staan mijn instellingen op de pc namelijk dat de pc automatisch het ipadres moet toewijzen.

Donno hoe dat met een router werkt. Ik heb namelijk geen router mijn pc staat ook op automatisch ip toewijzen.

@home heeft een vast ip, deze kan alleen @home zelf veranderen. Heb het een keer laten veranderen was binnen half uurtje gebeurd dor @home

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan