homecinema

Status
Niet open voor verdere reacties.

madebykoen

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2011
goeidag,

ik heb
wij heb vraagen

vraag1:

ben juist een nieuwe "Samsung HT-Z210 home cinema system" gekocht maar enkel als we een dvd afspelen krijgen we geluid door alle boxen. hoe kan ik dat ook zo laten klinken als ik bevoorbeeld mijn pc met aux verbind en dat ik dan alles uit mij boxen krijg? Kunnen jullie mij helpen?

vraag2:

hoe kan ik mijn ps3 aansluiten op mijn beamer (hdmi) en het geluid door diezelfde homecinema als in vraag 1? de beamer moet aangesloten zijn met hdmi (omdat dit dan de beste kwalliteit is) maar hoe ik nu mijn geluid door de homecinema krijg snap ik niet kunnen jullie mij helpen?

Groeten Madebykoen

vr. 2 :Waarschijnlijk heeft je beamer een geluid (tulp: rood en wit) uitgang. Die moet je dan op je aux aansluiten.

vr. 2 :Waarschijnlijk heeft je beamer een geluid (tulp: rood en wit) uitgang. Die moet je dan op je aux aansluiten.

en krijg ik dan de effecten als ik bevoorbeeld een oorloggame speel, en er ontploft iets achter me komt dit dan uit de boxen langs achter? want dat is de bedoeling

Hebben je beamer en homecinema een optische/digitale kabel aansluiting?

ja we hebben er zo een! op onze home cinema en op onze beamer niet

Laatst bewerkt:
Helaas, dan zal de homecinema met de beamer/pc moeten worden verbonden d.m.v. een tulp kabel. Waarschijnlijk kan het homecinema set dit wel omzetten naar 5.1.

Helaas, dan zal de homecinema met de beamer/pc moeten worden verbonden d.m.v. een tulp kabel. Waarschijnlijk kan het homecinema set dit wel omzetten naar 5.1.

en als ik die kabel nu in mijn ps3 steek? naar mijn homecinema?? lukt dit?

Als je ps3 een optische/tulp aansluiting heeft, dan kan je die in je home cinema steken.

ja wacht even he

ps3 heeft een digital audio OUT

en mijn homecinema heeft een digital audio IN

dan verbind ik deze gewoon en dan heb ik die effecten van granaten die ontploffen voor of achter je he?

Als het goed is wel, ja. Maar dan moet je wel eerst zo'n kabel kopen...

Hier een 1m kabel en hier een van 2m bij een goedkope, betrouwbare webwinkel voor een kleine prijs. Wel zou je ff moeten kijken of die stekkers zouden moeten passen. Je hebt wel een credit card of paypal nodig (paypal aangeraden).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan