Homefront installeren werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Berichten
1.232
Goedendag.

ik heb net in de winkel Bart**** het spel homefront gekocht de Collectors editie voor de pc

(79,99) met bandanna en extra maps en wapens enz.

maar nu wil ik het spel installeren krijg ik een error van steam die zegt dat het spel nog niet uitgegeven is terwijl ik het spel toch echt in me hand heb.

wat kan ik hier tegen doen? hoe kan ik het als nog installeren?
 
Hier bij mij hetzelfde euvel.
Steam zet het spel keurig in je lijst.
Wil je daarna verder gaan krijg je van Steam de melding "Homefront cannot be installed yet, because it is not yet released". De installatie wordt daarna afgebroken.
Ik heb de helpdesk van Steam al gemaild maar nog geen antwoord gekregen.
 
Schakel steam eerst uit in processen, of anders verwijderen van je PC?
 
Schakel steam eerst uit in processen, of anders verwijderen van je PC?

je hebt steam nodig anders kan je niet installeren maar ik ben nu aan het voor downloaden (onzin eigenlijk)
want ik heb een Dvd met het spel.

maar na het voor downloaden schijn je het spel te kunnen spelen door naar

Steam/common/thq/homefront/bin/homefront.exe toch te kunnen spelen dus ben benieuwd. nog 20%
 
ik heb gelezen dat in sommige plekken van europa pas op vrijdag 18 maart released best *** want ik hem hem ook net vandaag gekocht ik ben hem ook aan voor instaleren met steam kijken wat die doet.
 
je kan hem spelen als je de Cd er in doet en dan installeer druk
vul je de code in.

dan krijg je error.
start de pc opnieuw op

ga naar gamelijst
zoek naar homefront
druk op voorladen.

na de download ga je naar c:/programa files/steam/common/homefront/binaries/homefront.exe

en je kan spelen.


spel valt me beetje tegen hij is wel mooi maar de manier van gameplay is wel erg verouderd.

lijkt net of spel uit 2007 kom met 2010 texturen.
alleen het verhaal spreekt me aan.
 
Steam zuigt!
Zelfs het voorladen werkt nu dus niet meer vanwege drukte op de server ofzo!! :evil:

Schiet lekker op zo :s
 
:p ben nu al 2 uur bezig best leuk spel alleen de configratie van de muis klopt voor geen meter.

het is ingesteld voor een Xbox of ps3 controller.
 
klopt dat probleem heb ik ook. voor de rest vette game maar in multyplayer heel veel bugs
das wel best jammer voor zon vet spel beetje te snel afgewerkt had eigelijk 3 maanden later uit moeten komen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan