homepage instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

the_gamer_91

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
hallo,

ik zou heel graag willen te weten komen hoe ik via mijn programma de homepage van mijn internet explorer kan instellen.
Ik heb er al veel naar gezocht maar vind het maar niet.
Ik gebruik de visual basic .net 2008.
alvast bedankt

Vage vraag.

In je brouwser, bv internet explorer stel je een start pagina in.
Een web site heeft ook een 'start pagina', de home page van een site, deze heet over het algemeen index.html op je (een) webserver.
Gebruik je bv Joomla als CMS (Content Management Systems), of een ander pakket kan je (eventueel) in de admin aangeven dat je een andere start pagina hebt en hoe deze heet.
Wat e.a. nu met visual basic .net 2008 te maken heeft is me helemaal niet duidelijk.

Leg eens wat beter uit wat je aan het doen bent en wat je nu eigenlijk wilt.

Laatst bewerkt:
Vage vraag.

In je brouwser, bv internet explorer stel je een start pagina in.
Een web site heeft ook een 'start pagina', de home page van een site, deze heet over het algemeen index.html op je (een) webserver.
Gebruik je bv Joomla als CMS (Content Management Systems), of een ander pakket kan je (eventueel) in de admin aangeven dat je een andere start pagina hebt en hoe deze heet.
Wat e.a. nu met visual basic .net 2008 te maken heeft is me helemaal niet duidelijk.

Leg eens wat beter uit wat je aan het doen bent en wat je nu eigenlijk wilt.

Wel ik zal het simpel houden.
ik wil een knop. En als ik op de knop duw dan moet de pagina die in een textbox of webbrowser staat de homepage worden van men internet explorer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan