homepage leeghalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marbo2

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2007
Ik heb een homepage bij Ziggo ( quicknet ) waar ik de site van mijn dochtertje haar klas bijhoud. Na een schooljaar is het tijd om de foto's, mappen e.d. van de homepage te verwijderen. De inhoud van de mappen is te verwijderen, alleen de lege mappen blijven over en ik krijg deze niet weg. Ziggo is hier al een week mee bezig en krijgt het ook niet voorelkaar. Iemand een suggestie?
Ik heb gebruik trouwens WS_FTP

John

Meest eenvoudig:

Maak 'tijdelijk' een te uploaden INDEX.HTM aan met de mededeling dat de inhoud 'ververst' wordt binnenkort.
Wel zo aardig ook t.o.v. de bezoekers die de homepage bezochten en opeens niks meer zien .....

Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar dit kunnen ze bij Ziggo wel verwijderen.
Ze verwijderen na elk telefoontje netjes de inhoud van de mappen en de index etc, maar de lege mappen blijkt een probleem te zijn.

Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar dit kunnen ze bij Ziggo wel verwijderen.
Ze verwijderen na elk telefoontje netjes de inhoud van de mappen en de index etc, maar de lege mappen blijkt een probleem te zijn.

Hoi,

Tja ... verdere alternatieven heb ik eigenlijk niet en het is terecht dat je hiervoor bij je provider aanklopt.
Maar als zij dit soort zaken kennelijk ook niet op kunnen lossen ...... :confused:
Hoewel niet met een homepage, heb ik een keer bij - toen nog - Chello (UPC) problemen gehad met de afhandeling van mijn mail.
Uiteindelijk hebben ze toen, na een aantal telefoontjes waarbij ze dat ook niet konden oplossen, mijn account gereset en opnieuw aangemaakt/ingesteld. Waarna het probleem voorbij was.
Wel gaven ze aan, dat alle aanwezige mail op dat moment gewist is, maar wat mij betreft was dat geen probleem.
Het lijkt me toch, dat dat bij jou op een vergelijkbare manier opgelost zou moeten kunnen worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan