homepage maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

LEONEHONDA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 nov 2001
Mijn provider is wanadoo,en ik heb 20 Mb homepageruimte. WS_Ftp95 LE heb ik geinstalleerd om te uploaden etc.Dat gaat op zich wel goed,maar die site ziet er niet uit,ik bedoel ik wil een mooie achtergrond,mooie kleuren,letter,links,noem het maar op.

Met welk eenvoudig programmaatje kan ik die site een beetje opleuken enzo?

Ben je al een beetje bekend met html? Neem anders frontpage of dreamweaver, die heel visueel je homepage opbouwen.

Ben zelf met een Homepage bezig en een complete leek.

Heb iets gevonden, waar ik best blij mee ben.
SiteAid. Handige pagemaker. Ene kant "html-crap",
en aan de andere kant een web-browser,
die gelijk laat zien, wat er veranderd.

Waardevol!
Misschien maar een shareware..?
Nou, toch wel een goeie dan..!

http://www.amiasoft.com/siteaid/sa_download.html

Klein maar fijn.
Groeten, Gimli.

Geplaatst door Gimli
SiteAid. Handige pagemaker. Ene kant "html-crap",

Niet te wild door de kast met porselein stampen...je doet mijn Notepad geweld aan...(en PHP coder)

Olifant verontschuldigd zich...
What did I do wrong?

Gimli.

Geplaatst door Gimli
Olifant verontschuldigd zich...
What did I do wrong?

Gimli.

Caveman werkt (denk ik, sterk vermoeden :D :o) met notepad (kladblok) en is daar erg aan gehecht. Nu kom jij met dat "wonderbaarlijke" programma en de echte diehards die zweren bij handmatig html'en hebben over het algemeen een hekel aan dat soort programma's. Nu moet ik zeggen dat ik ook niet al te happig ben op programma's als Frontpage enzo ik doe het liever zelf zodat ik weet wat er achter mijn rug om gebeurd :D ;).

Dat is zo'n beetje wat ik denk dat Caveman bedoeld :)

Sla mij maar dood maar is het niet een beetje over the top om een beginner Dreamweaver aan te raden ?!

Zomaar even een opmerking hoor !

pcfixer>dank voor de aanvulling :)

demol007> dreamweaver kan veel, maar als beginner is het toch makkelijker dan iemand het bos in te sturen met html tags in een tekst editor.

M'n Qbasic is ook niet meer van deze tijd.

Dreamweaver is voor elke gebruiker, dreamweaver is makkelijk en overzichtelijk. Greetz Michel
P.s dit is mijn mening dus niet dat er ruzie komt ofzo

Bedankt allemaal,ik ga het een en ander eens uitproberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan