homepage maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Berichten
754
he ik heb een vraagje,

We hebben een huisje in Frankrijk gekocht.
Nu willen we die verhuren maar daar heb ik natuurlijk ook een website voor nodig.
Nu de vraag: Weet iemand een goed programma waarmee je sites kan maken zonder html:)

Ik heb al het programma NVU van mozzila gebrobeerd maar dat vind ik ook een beetje vaag.
Zelf dacht ik misschien aan Frontpage, maar kweet niet waar ik de goeie versie moet dowloaden:eek: misschien weten jullie dat en misschien weten jullie wel een ander beter programma.:D

Alvast bedankt,
 
Frontpage zal je moeten kopen, is namelijk een onderdeel van Microsoft Office.
NVU vaag, mmmmmmm, meningen verschillen.
Kijk hier eens:
http://www.weballey.nl/
 
maar ik heb office 2003 cd maar daar zie ik nergens frontpage staan:confused:
 
Die zit bij Office XP geloof ik.
Anyway, het is geen gratis programma wat even te downloaden is.
 
Het ligt er een beetje aan wat je met die site wil. Wanneer het alleen gaat om het laten zien van het huisje en het doorgeven van een e-mail adres en telefoonnummer zou je zelf kunnen overwegen om de pagina's in Word te maken en op te slaan als HTML. Het is niet de meest fraaie methode maar het werkt wel.

Persoonlijk zou ik deze methode niet aanraden en eigenlijk frontpage ook niet. De kans is nl aanwezig dat de pagina's in andere browsers niet worden weergegeven zoals je voor ogen hebt.

Wat ik nu snel van NVU heb gezien moet het denk ik niet moeilijk zijn hiermee een kleine site te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan